obbin Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Har en DELL maskin som jeg har satt en P4 2,8GHz (533MHz) prosessor i, Hoved kortet skulle støtte 533MHz Det sitter et intel 850 chipset i kortet. Prosessoren som satt der før var en 1,8 GHz Pentiun 4 (400 MHz). Jeg har oppdatert bios men jeg klarer ikke å få den til å gå på 533 den går fortsatt på 400 MHz og går derfor ikke raskere enn 2,1 GHz. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 heia ferdigpc'er... Prøvd å søke på google etter pc-modellen etter noen slags manual for hovedkortet? verdt et forsøk, kanskje... Lenke til kommentar
obbin Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har prøvd å søke overalt men finner ikke noe, det eneste jeg finner er at Hoved kortet støtter 400 og 533 MHz. Det står ikke noe hvordan jeg setter over til 533 fra 400 Det går ikke med setup. Men jeg lurer på om det er en jumper eller switch på selve hoved kortet. Det finnes en jumper der som jeg ikke vet hva er til. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hør med Dell support om det er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå