Gå til innhold

Nytt bærbart minne!?

The__Slayer_

Anbefalte innlegg

Eg har en bærbar pc og skal nå til å kjøpe mer minne!!!! har en 256 MB DDR-266Mhz-CL2.5 PC2100S-25330!!!! og vurderer å kjøpe ett av samme slaget men det jeg lurer på er om det går å kjøpe en 333Mhz som kommer til å fungere sammen md det kortet eg har???? trenger å vite dette før eg kjøper mer minne!!!! :shrug:

Endret av The__Slayer_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og vurderer å kjøpe ett av samme slaget men det jeg lurer på er om det går å kjøpe en 333Mhz som kommer til å fungere sammen md det kortet eg har???? trenger å vite dette før eg kjøper mer minne!!!! :shrug:

Jeg regner med at du mener hovedkortet. Hvilket hovedkort har du?

Det som iallfall er sikkert er at hvis du setter inn enn pc2700 brikke vil den klokkes ned til samme hastighet som det minne du har, altså pc2100. Du må ta ut pc2100 brikken for å kunne kjøre pc2700 brikke på full hastighet, hvis hovedkortet ditt støtter det.

Lenke til kommentar
jeg mener rammen min!!! har 256 MB ram med 266 Mhz og lurer på om eg kan kjøpe en sodimm til som har 256 MB til men har 333 Mhz!!

Ja, det bør gå, selv om hastigheten vil bli 266mhz på begge. Hvilken pc har du? Du kan aldri være sikker på at minnet vil kjøres i din bærbare pc. Bærbare er ofte sære på minnebrikker, så det beste er å teste brikken før du kjøper, kun da kan du være sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...