The__Slayer_ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Eg har en bærbar pc og skal nå til å kjøpe mer minne!!!! har en 256 MB DDR-266Mhz-CL2.5 PC2100S-25330!!!! og vurderer å kjøpe ett av samme slaget men det jeg lurer på er om det går å kjøpe en 333Mhz som kommer til å fungere sammen md det kortet eg har???? trenger å vite dette før eg kjøper mer minne!!!! Endret 20. november 2003 av The__Slayer_ Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 og vurderer å kjøpe ett av samme slaget men det jeg lurer på er om det går å kjøpe en 333Mhz som kommer til å fungere sammen md det kortet eg har???? trenger å vite dette før eg kjøper mer minne!!!! Jeg regner med at du mener hovedkortet. Hvilket hovedkort har du? Det som iallfall er sikkert er at hvis du setter inn enn pc2700 brikke vil den klokkes ned til samme hastighet som det minne du har, altså pc2100. Du må ta ut pc2100 brikken for å kunne kjøre pc2700 brikke på full hastighet, hvis hovedkortet ditt støtter det. Lenke til kommentar
The__Slayer_ Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 jeg mener rammen min!!! har 256 MB ram med 266 Mhz og lurer på om eg kan kjøpe en sodimm til som har 256 MB til men har 333 Mhz!! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 jeg mener rammen min!!! har 256 MB ram med 266 Mhz og lurer på om eg kan kjøpe en sodimm til som har 256 MB til men har 333 Mhz!! Ja, det bør gå, selv om hastigheten vil bli 266mhz på begge. Hvilken pc har du? Du kan aldri være sikker på at minnet vil kjøres i din bærbare pc. Bærbare er ofte sære på minnebrikker, så det beste er å teste brikken før du kjøper, kun da kan du være sikker. Lenke til kommentar
The__Slayer_ Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 har en acer travelmate 240!!! bærbar, men trur det skal gå!! alt passer men det er apacer på minnebrikken eg skal kjøpe!!! kan det funke tror du? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 har en acer travelmate 240!!! bærbar, men trur det skal gå!! alt passer men det er apacer på minnebrikken eg skal kjøpe!!! kan det funke tror du? Kan du ikke spør der du skal kjøpe da? Eventuelt ringe produsent av pc/ram? Hakk deg litt ned angående !!! får en konstant følelse av at du roper og kjefter på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå