Gå til innhold

Asus Rog PG348Q


Anbefalte innlegg

Hei, hei

 

Sitter med asus pg348q og Acer x34 side om side og sliter med og velge hvilken skjerm jeg skal velge. Noen som eier en Asus pg348q? Har lagt merke til at acer skjermen har bedre bilde crispere eller sterkere mens Asus skjermen har mer utvaska farger. Jeg tror dette har noe med gama settingen for vist jeg setter opp gamaen på aceren til svært lyst oppnår jeg samme bildet som asusen har. Har trykket en del inne på menyen på asusen men de har jo ikke lagt inn noen from for gama kontroll som er svært skuffende. Etter en del testing viser det seg at aceren har noe som de kaller scanlines når g-sync er aktivert.

 

Skal jeg være helt ærlig så har jeg aldri lagt merke til det før jeg viste hva jeg måtte se etter. Testet det samme på asusen men klarte ikke og frem heve ''scanlines'' på denne. Jeg har vurdert å gå til innkjøp av en skjerm kalibrering men å kalibrere skjermen på den måten er mer for redigering i windows da ICC profiler ikke støttes i spill.  :hm:

 

Hilsen John

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Bruk skjermene til det du skal bruke dem til. Dermed kan du velge den som gjør den jobben best :)

 

Har selv Acer x34, og er veldig fornøyd. Spesielt etter at jeg fikk satt den på en bevegelig arm på veggen. Plutselig har jeg veldig god plass på pulten. Foten er jo bare i veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...