Superduper95 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Hei jeg har en Kia Carnival, der lyser parkeringsbrems lampen. Men det henger ikke på noe brekk eller bremser, alt virker som det skal. Det jeg egentlig er ute etter å fikse er den voldsomme pipingen som kommer når jeg kjører men "brekket"på. Noen som vet hvor lyden kommer fra? Eventuelt noen måte å bli kvitt den på? Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Sjekk bremsevæskenivå. Det er den samme lampen. Bør også sjekke om det er en grunn til det evt lave nivået. Lenke til kommentar
Superduper95 Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Riktig nivå på bremsevesken , så er ikke der feilen ligger. Men takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Sjekk bryteren som registrerer håndbremsens posisjon. Lenke til kommentar
Superduper95 Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Plutselig slukket lampen etter å ha brukt brekket noen ganger, så mulig det er bryteren som er feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå