Torhild Jansen Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Påske-gul. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Fin Påske-gul serie av grønnsisik God helg ! M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Ja, den var jo gul og fin! Kledd for anledningen.. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Fin Påske-gul serie av grønnsisik God helg ! M v h Leif Takk Leif ... og god helg til deg og Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Ja, den var jo gul og fin! Kledd for anledningen.. Takker Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Kommer som bestilt denne fuglen, påskegul som den er. Skarpe fine bilder. Liker aller best V3. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Artig artsfoto. Synd med den kvisten i hjørnet. Ville ha rettet opp bildet slik at det hvite den sitter på hadde blitt helt vannrett.. Behagelig bakgrunn. V2 ble min favoritt. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Så gjenstår det å se om denne synes det er ålreit å være gul påskekylling for er'n av hannkjønn så risikerer'n jo å havne i kværna. Skulle jeg min vane tro pirke litt så ville jeg fjerna det lyse feltet nederst i V2 og V3 og halvert eller tatt de nederste 60% grå i V1. Men jeg er jo slett ingen fasit. Ellers fin serie med god skarphet i ditto lys som gir gode farger og detaljer. I og med at fuglen ser mot venstre blir det vanskelig å be om kutt til venstre for å plassere den mer i det gyldne snitt også i dette tilfellet. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Kommer som bestilt denne fuglen, påskegul som den er. Skarpe fine bilder. Liker aller best V3. Mvh Ragnar Takk for hyggelig kommentar Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Artig artsfoto. Synd med den kvisten i hjørnet. Ville ha rettet opp bildet slik at det hvite den sitter på hadde blitt helt vannrett.. Behagelig bakgrunn. V2 ble min favoritt. Takk for kommentaren ... fint at du deler dine meninger med meg Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Så gjenstår det å se om denne synes det er ålreit å være gul påskekylling for er'n av hannkjønn så risikerer'n jo å havne i kværna. Skulle jeg min vane tro pirke litt så ville jeg fjerna det lyse feltet nederst i V2 og V3 og halvert eller tatt de nederste 60% grå i V1. Men jeg er jo slett ingen fasit. Ellers fin serie med god skarphet i ditto lys som gir gode farger og detaljer. I og med at fuglen ser mot venstre blir det vanskelig å be om kutt til venstre for å plassere den mer i det gyldne snitt også i dette tilfellet. Roar Takker ... kjekt å få skryt, men jeg liker godt dine små belærende pirk - du får sagt det med humor og 'glimt i øye' ... hilsen Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg