BoardkilL Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har tenkt på det, men jeg trodde ikke det ville funke. Men nå skal jeg ta det opp til ny vurdering med hjernen min... Men downloadable content går nok dårlig uansett. Content kan det hende du sliter litt mer med ja, det kommer så klart an på hva slags content du skal ha. Hvis du skaffer deg PGR2 trur jeg det følger med 2 måneders gratis Live. Er ikke verre enn å bruke den for å finne ut om det funker eller ikke. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvis du skaffer deg PGR2 trur jeg det følger med 2 måneders gratis Live. Er ikke verre enn å bruke den for å finne ut om det funker eller ikke. Veit det her blir off topic, men må jeg kjøpe det der Live kittet, eller holder det med koden, og så sette opp XBox'en med den? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Veit det her blir off topic, men må jeg kjøpe det der Live kittet, eller holder det med koden, og så sette opp XBox'en med den? Det følger med et ark med en kode på, du trenger bare den koden for å prøve ut live. Du må også ha et kredittkort når du signer opp, men det blir ikke trekt noen penger fra kontoen. Om du finner ut at det fungerer kan du jo kjøpe hele kitet seinere. Eneste som er kjedlig me gratisperioden er at du ikke får brukt voice med mindre du kjøper headset. Det er jo uansett greit å sjekke om du i det hele tatt får til å spille. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg fikk jo ett års gratis xbox live av microsoft etter beta-perioden, har enda ikke benyttet meg av tilbudet i avvente av pgr2, men nå som det har 2 måneder gratis live, trenger jeg ikke betale noe før om 14 måneder Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Manndig spill så det holder! Lenke til kommentar
Gamer1963 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har snart runda spillet nå og det er forsatt like bra. I går fikk jeg endelig prøvd Nürnbürgering Nordschleife ( tror det er slik det skrives ) og det tar ca. 7 min på en runde med de råeste bilene. Fy f... for en tur. Nå til helgen hadde jeg tenkt for meg på Live for første gang for å teste spillet der. Det er sikkert überkool ! Hvis det er flere som vil være med så sees vi der Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Gleder meg sinnsykt til eg får spillet. Har prøvd demoen bare. Skikkelig rått når bilen er så kraftig at visst du gir full gass så sklir bakenden av bilen til siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå