Garney Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Hei, vurderer å åpne en høyrentekonto hos Santander. Lurte så på om det var noen her som har noen erfaring eller innspill å komme med. Renten så bra ut, er ingen bindingstid, og ubegrenset uttak, så det virket jo som bra greier det her. https://sparing.santander.no/hoyrentekonto/ Takker for svar! Lenke til kommentar
samsonicks Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Er ikke noe hokus-pokus. Du åpner kontoen, setter inn penger på den, og så får du renter deretter. Viss renten er bedre der enn der du har penger nå, er det bare å bytte.(men Santander har minsteinnskudd på 100 000kr, så du må minst sette inn dette for å få renta). Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Har brukt den i flere år, helt siden den het "Bankia". Har vært godt fornøyd og det koster ingenting. Ingen gebyrer. Du må ha minsteinnskudd på 100 000 for å få høyrente, hvis under blir det spare rente på 1.90. Bra det også.Det er nok blant de beste på rente nå. Var det før, men ikke i mellom.Har osgså konto hos Sparesmart som er lignende bank. Der er renten 1.80. Sparesmart er en av de bankene som har forpliktet seg til å være blant de 5 med høyest rente (se finansportalen).Da renta var ganske mye høyere, oppe i 6-7 % fulgte de det og hadde rente oppe i det, mens Santander i perioden da holdt seg lavere på rente.Så man må følge litt med. Akkurat nå har jeg tatt ut nesten alt fra begge kontoene og godt inn på aksjer og fond med det i stedet. Men man er sjølsagt sikrest med bankonto. Det kan fremdeles ses som en bra rente, for all del Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Santander fungerer helt fint for å ha et sted å ha pengene med litt høyere rente. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 (endret) Det eneste minuset med Santander er at de ikke støtter bankid på mobil. Dermed får jeg aldri sjekket hvor mye penger jeg har der Det kan jo være bra det også forsåvdt... så får jeg ikke brukt de heller. Endret 19. mars 2016 av xibriz 2 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Det eneste minuset med Santander er at de ikke støtter bankid på mobil. Det stemmer vel ikke. Loginskjermen viser "BankID på Mobil". 1 Lenke til kommentar
Fish Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Har hatt høyrentekonto fra Santander i 1 år nå. Uttak tar en virkedag, men ellers ingenting negativt. BankID på mobil funker knall til innlogging. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Har konto der. Overførelser tar gjerne litt tid, spesielt innskudd, ellers er jeg fornøyd. Gjelder kredittkortet deres og. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Det eneste minuset med Santander er at de ikke støtter bankid på mobil. Det stemmer vel ikke. Loginskjermen viser "BankID på Mobil". Nei har du sett... men den der har kommet den siste månden eller så.. Da har jeg ingenting å klage på lengere Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Har konto der. Overførelser tar gjerne litt tid, spesielt innskudd, ellers er jeg fornøyd. Gjelder kredittkortet deres og. Overføringer ser som regel ut til å komme neste virkedag. I verste fall om to virkedager. Tar det lenger tid for deg? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Har tatt jevnt over 2 for meg. Men jeg har bare tatt ut en gang. Så min erfaring kommer mest med innskudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå