aklla Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Jeg sliter litt med at 9, o, l og . ikke fungerer på min bærbar, disse står jo på skrå nedenfor hverandre så det er nok en feil som er årsaken til at ingen av de fungerer. De var treige og vanskelige en stund, så jeg skrudde opp pc`n for å fjerne støv og annet dritt som kunne ha ødelagt, det hjalp veldig i ca 10 minutter før det kuttet helt. Jeg måtte tidvis trykke veldig hardt ned for at de skulle fungere men har nå kuttet helt. Pil ned fungerer heller ikke forresten, knappene kjennes helt normale ut, de fungerer bare ikke Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Prøv med et eksternt tastatur. Da får du avklart om det er en tastaturfeil. Så kan du jo sjekke om kabelen til tastaturet sitter skikkerlig på plass. Til slutt så er det bare å bestille nytt tastatur. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2016 ja. bruker eksternt tastatur nå, det fungerer strålende. er kjipt med nytt tastatur ettersom det er "bygget inn" i dekselet og ikke løst slik det pleier å være på laptopper. vanskelig å få det løst tror jeg. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Hva er eksakt typebetegnelse på laptoppen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Grå-blå Neida, Asus F550J 2 Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Desom æøå-knappene kan flyttes over eller merkes om så kan du muligens bruke dette: http://www.ebay.com/itm/NEW-FOR-Asus-F550J-F550JD-F550JK-F550L-F550LA-F550LAV-F550LB-F550LC-keyboard-US-/151778491662?hash=item2356b3fd0e:g:Yw4AAOSw~gRVzB2t Ser no ikke SÅ vanskelig ut å skifte det heller Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 (endret) Det er ikke sånn tastatur, men som dette: Som du ser er tastaturet en del av dekselet og ikke bare å fjerne slik som i videoen. Ser ikke helt lett ut å ta det ut under heller, ser ut som om det sitter godt Endret 19. mars 2016 av aklla Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Du finner video med dette tastaturet å, bare søk etter "ASUS keyboard" på https://www.youtube.com/ men det enkleste er sikkert å kjøpe en ny PC. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Tja, litt kjipt kjøpe ny pc bare fordi tastaturet ikke funker... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Jo da, men tastaturet sitter fortsatt fast i dekselet, men jeg måtte kanskje kjøpt nytt deksel også...Men uansett, skrudde opp igjen nå, fant ett brudd på kabelen mellom tastaturet og hovedkortet, fikset dette med litt papp og teip, nå fungerer den smertefritt Usikker på om papp og teip er i henhold til servicemanualen men det funker nå 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2016 Problemstisk å slå den på og jøre skift og .(som blir : ) funker ikke i 90% av gangene, men begge deler funker fint hver for seg. Merkelige saker, lukter unskyldning for ny laptop snart Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 det skal ikek være noe problem å kjøpe nytt tastatur på eBay og bytte selv. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Joda, men musa har kutta også nå... Og er jo ikke akkurat noe high-end sak jeg vil bruke veldig mye penger på å fikse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå