snakkesss Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Heisan, Just fått min nye skjerm og klarer ikke finne ut hvor mange hz den kjører på. Eller jo jeg får jo endret til 144 hz og alt ser greit ut, men så kjører jeg denne testen og den sier 60? http://www.testufo.com/#test=frameskipping Har AOC 24" LED G-Sync g2460Pg og kjører med displayport. Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 18. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2016 Har sjekket overalt på min pc og det står 144 hz, men ingen av testene gir meg over 60? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Det pleier å stå under screen refresh rate under skjerminnstillinger. Har du grafikkort fra NVIDIA skal det også stå under NVIDIA Controll Panel. Så spørs det hvordan det er hos deg. I verste fall kan du velge egendefinert oppløsning og frekvens. Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Hvis du trykker deg inn i skjerm-menyen med de fysiske knappene på skjermen, skal du vel få opp hva du kjører for øyeblikket. Hos meg ser det slik ut: Min skjerm har forøvrig også 144hz, men bruker den for øyeblikket på en macbook med hdmi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå