madman88 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Jeg har hatt Samsung S6 i snart ett år og først nå begynner TouchWiz å dukke opp hvor jeg må velge mellom "en gang" eller for alltid når jeg skal lagre det. Det begynner å irritere meg grenseløst ettersom jeg ikke forstår poenget med det. Tidligere kom det alltid opp valg mellom Google chrome eller internet Explorer , men nå er det TouchWiz som gjelder, hva er greia/poenget med dette egentlig?Jævlig irriterende.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Ikke så lett å skjønne hva du mener. Vil du alltid bruke touchwiz som launcher, men får likevel opp dette spm selv om du har valgt alltid, eller vil du bruke en annen launcher? Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Ikke så lett å skjønne hva du mener. Vil du alltid bruke touchwiz som launcher, men får likevel opp dette spm selv om du har valgt alltid, eller vil du bruke en annen launcher? Jeg ønsker en annen launcher ja eller slutte å bli påminnet 50 ganger daglig av touchwiz? Jeg forstår ikke hvorfor jeg plutselig har begynt å få opp denne tjenesten. Lenke til kommentar
Kevor Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Det er da vel bare å sette ny launcher som default? Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Telefonen har hatt Touchwiz helt siden du kjøpte den. At den begynner å mase er mest sannsynlig fordi du har installert noen nytt eller gjort en eller annen innstilling. Lenke til kommentar
Kristoffor Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Jeg har samme problemet med min telefon, trodde jeg fant en løsning, men det funket bare i 24 timer, og husker ikke hva jeg gjorde... Det som skjer er at mobilen ikke vil huske hva du satte som standard app, som i tilfelle med nettleserne. Får samme problem når jeg skal gå fra mailen via en link til f.eks LinkedIn, jeg må aktivt velge app. Tror det han vil frem til er at han enten har installert launcher og må velge TW eller ny launcher, eller at han må velge mellom TW eller EasyHome (tror jeg den heter, kommer fra produsent med store ikoner). Har noen en løsning, så gi beskjed. Har prøvd med restart uten hjelp. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 25. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2016 Telefonen har hatt Touchwiz helt siden du kjøpte den. At den begynner å mase er mest sannsynlig fordi du har installert noen nytt eller gjort en eller annen innstilling. Det kan virke som det skyldes fordi jeg installerte en app ja, den sto under lauchers sammen med touchwiz, men nå har jeg avinstallerte den. Nå står den på touchwizh hjem så får vi se om samme problemet dukker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå