PHPEKSPERTRENGS Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Har en WordPress side som jeg er nesten ferdig med, men sliter med å implementere betalingsystemet. Da brukere trykker "start" skal de fylle inn et skjema m info og da de skal trykke "done" skal dette skjemaet gjøre to ting. Mao knappen skal gjøre to ting: 1. Skjemaet skal til oss pr. mail 2. De skal bli redirectet til betalingssiden http://www.finn.no/smajobber/alle-smajobber/kontor-og-data/it-data-og-mobil/trenger-wordpress-og-php-ekspert-raskt-104767/ Har fått høre av supporten til de vi har kjøpt themet av at det er et PHP problem og har mer info, men ønsker gjerne at om du kan PHP og WordPress og har tid nå, send meg mld så får du godt betalt for å fikse det. Mest sansynligvis er det ikke noe big deal for noen som kan php. Haster, så takk for raskt svar! Lenke til kommentar
KRIZx Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 (endret) Hei,Jeg kan hjelpe deg med dette. Endret 20. januar 2018 av KRIZx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå