Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Mangler fjernkontroll til pioneer sc lx83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Logitech sine Harmony kontroller skal fungere greit. Har brukt min med både Onkyo og Yamaha, og finner de fleste merker og modeller i databasen der.

Jeg har selv en Harmony 555. Jeg har ikke mottatt forsterkeren enda så jeg har ikke fått prøvd. Men hvordan programmerer man den egentlig? Det er en stund siden jeg har brukt den. Laster man ned programvare fra Logitech sine sider? Mener å huske at sist jeg programmerte den så måtte jeg fysisk ha fjernkontrollen som den skulle overta funksjonen til. Og jeg har ikke fjernkontrollen til forsterkeren... 

Lenke til kommentar

Logitech sine Harmony kontroller skal fungere greit. Har brukt min med både Onkyo og Yamaha, og finner de fleste merker og modeller i databasen der.

Jeg har selv en Harmony 555. Jeg har ikke mottatt forsterkeren enda så jeg har ikke fått prøvd. Men hvordan programmerer man den egentlig? Det er en stund siden jeg har brukt den. Laster man ned programvare fra Logitech sine sider? Mener å huske at sist jeg programmerte den så måtte jeg fysisk ha fjernkontrollen som den skulle overta funksjonen til. Og jeg har ikke fjernkontrollen til forsterkeren... 

Tror ikke du skal bekymre deg.

Jeg har lx83 (fantastisk bra sak med masse punch) og logitech fjernkontroll. LX83 er i databasen deres, så bare å legge til. Kan allikevel være at du under kalibreringen må trykke på noen knapper manuelt, men det er en engangsforeteelse. Ferdig oppsatt er det bare å glede seg :) Mangler dog 4k, men for meg blir det å kjøpe en 4k bluray spiller når 4k oled blir noe billigere..

Lenke til kommentar

Har nå lastet ned software via https://support.myharmony.com/en-us/download?utm_source=support.myharmony.com&utm_medium=header&utm_campaign=downloads%20page. Nå er det bare å vente på at receiveren skal komme i posten:) Takk for hjelpen! 

Kjøpte forresten receiveren for 2500,- på finn.no. Lav pris grunnet manglende fjernkontroll. Var dette en bra pris? Ser den ligger ute til 7000,- også. Har egentlig lite peiling på dette.

Ser nå etter noen høytalere (brukt) til <3000 som kan passe bra til denne receiveren. Skal bygge på senere (hvis min bedre halvdel tillater det ;-) )

Noen som har forslag til høytalere? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...