Fotoskrulla Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Drøm Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Flott. Jeg trodde sannelig du hadde vært deri svingene også 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2016 Flott. Jeg trodde sannelig du hadde vært deri svingene også Bildet er fra Mexico, og jeg har jo for så vidt vært der, men det er jo ei stund siden nå da Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Dermed fant du fram den digitale malerpenselen. Går litt raskere med den enn med mårhårpenselen. Minner litt om et par malerier jeg har begått ved hjelp av punktmaling som foregår ved at man prikker på lerretet med penselen. Men jeg hadde ikke talentet og ga opp. Trives derfor mye bedre med det jeg holder på med nå. Her ville jeg antagelig fjernet et par blader mot høyre som stikker opp hver for seg fra nedre ramme. Men skriv det gjerne på smakskonto'n min. Roar Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Flott bilde, Helene! Etterbehandlingen kan diskuteres, men jeg likte godt det maleriske uttrykk her. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Det er lov å drømme seg bort, helt gratis er det også Ett fint motiv med kledelig etterbehandling. Likte koloritten godt her. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 En flott drøm også.......?? Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Absolutt ein flott drøm som er fint servert :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2016 Tusen takk for fine kommentarer alle sammen! Hyggelig det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Flott bilde med en fin og malerisk effekt . Det sies at drømmer er gratis , men denne drømmen har jo du allerede betalt for . Men man kan alltids drømme om en gjentagelse . God helg og god påske til deg også ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Flott bilde med en fin og malerisk effekt . Det sies at drømmer er gratis , men denne drømmen har jo du allerede betalt for . Men man kan alltids drømme om en gjentagelse . God helg og god påske til deg også ! Mvh Alec Men drømmen om å dra tilbake er gratis i hvert fall. Nå drømmer jeg egentlig mest om Lofoten siden jeg skal dit i sommer. De har jo nyyyydelige strender der også. (Temperaturen er riktignok fra en annen skala..) jeg ser for meg en varm sommerdag og en tur opp på en fjelltopp og et bad i iskaldt vann når jeg kommer ned igjen. Gleder meg! God påske Alec! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Kjempeflott bilde Helene! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Kjempeflott bilde Helene! Tusen takk for det Tove! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Spennende og nesten dristig etterbehandling. Kraftig effekt, slett ikke ueffent. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Spennende og nesten dristig etterbehandling. Kraftig effekt, slett ikke ueffent. Mvh Ragnar Takk takk Ragnar! vi får leke oss litt vi som er unge til sinns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg