Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bli invitert på hjemmefester?

Anbefalte innlegg

Hei,

Har ikke så mange i min omgangskrets som fester, og hadde lyst til å prøve noe nytt. Dette er typisk for meg å reise i det ukjente. Men føler meg begrenset ettersom jeg ikke vet hvordan jeg skal starte. Har ingen bekjentskap som kan ta meg inn i dette miljøet. Jeg har lyst til å hooke på en fest, mitt første. Ellers ha det gøy. Og bli kjent med andre som kan ta meg dypere inn. Skikkelig gira.

Hvordan får dere vite om fester og sånt?

Gutt, 19.

Anonymous poster hash: 87f95...ef2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lær deg å konversere, folk flest elsker noen som er flink til å lytte. Folk føler seg vel når noen lytter til det de har å si.

Lær deg heftige dansetrinn og ei gulvet. Da blir du en av de første til å få invitasjon. Sjekk ut YouTube-videoer med instruksjoner og ta ett trinn i uka, eventuelt ett trinn i måneden dersom du er helt ræva. X antall uker eller måneder med innsats så danser du som en konge.

Få orden på kostholdet ditt og få en trent kropp. Det skader heller ikke å få en respektabel garderobe.

Du bør også rydde opp i hvem du omgås på hverdagene og hva du bruker tiden din til. Dersom du omgås hengerumper som ikke har noe mål i livet annet enn å se på TV og sjekke siste nytt på Facebook er det større sjanse for at du blir som dem enn at du plutselig blir et helt fantastisk menneske.

Studer og praktiser personlig utvikling slik at du utvikler deg raskere og mer retningsbevvist en folkene rundt deg. Da vil du skille deg ut positivt og folk vil kunne omgås folk av høyere verdi.

Som en naturlig del av den andre utviklingen vil du få selvtillit og utstråling. Plutselig kommer det en dame og sier at hun liker smilet ditt og energien du utstråler.

Tenk positivt og sett deg store mål i livet.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hjemmefester er jo som regel for folk som kjenner hverandre, svært sjeldent at noen ber en som er ukjent. En mulighet er bli dratt med av noen som kjenner verten.

Skulle du bli invitert med på hjemmefest så bli han gladfulle, han som nyter festen og ikke skaper problemer. 

Det hjelper også å invitere folk på vorspiel, hjemmefest og nachspiel hjem til seg selv,  da er det lettere at andre kan finne på å invitere deg på fest. Finn ut hvem i din omgangskrets som liker en fest og du synes er ok å henge med, inviter disse et par ganger se hvordan det går. 

Ihvertfall er hovedsaken å være en slik en som folk vil invitere på fest :  Trivelig, sosial og morsom.

Blir du han dritfuille som bare sitter i et hjørnet og surmuler så blir du neppe invitert neste gang. 

Lenke til kommentar

Hei,

Har ikke så mange i min omgangskrets som fester, og hadde lyst til å prøve noe nytt. Dette er typisk for meg å reise i det ukjente. Men føler meg begrenset ettersom jeg ikke vet hvordan jeg skal starte. Har ingen bekjentskap som kan ta meg inn i dette miljøet. Jeg har lyst til å hooke på en fest, mitt første. Ellers ha det gøy. Og bli kjent med andre som kan ta meg dypere inn. Skikkelig gira.

Hvordan får dere vite om fester og sånt?

Gutt, 19.

Anonymous poster hash: 87f95...ef2

Du har riktig innstilling i alle fall virker det som. Ang. å føle seg begrenset. Vet ikke om du føler det på samme måte som meg. Men jeg følte meg sykt lenge bundet opp i et edderkoppnett av mine venners og mine egne tanker om "hvem jeg er" (og gjør det fremdeles, men mindre heldigvis). Jeg var stuck i en definisjon som "usosial, gamer, introvert, liker kun den og den typen musikk, liker ikke sånne mennesker, jeg er ikke en initiavtaker" osv. Og alt ligger/lå i mitt eget hode. Første steg mot et lykkeligere liv var å kaste meg inn i noe jeg aldri hadde gjort og oppleve små seiere og suksesser en etter en, og kjøre 

Hva med om du prøver å gå bort til noen av de du tror driver med festing og sånt og prøve å snakke med dem? Ikke tenk at de kommer til å tenke "Wtf hvorfor snakker han med oss?". Hva du selv ville tenkt hvis noen du ikke har snakket mye med før kom opp til deg og var hyggelige og bare slår av en prat? Hvis de er som de fleste så ville de bare være positivt overraska.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...