Kjetil Øyen Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Gruvedrift Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Flottings bilde! men synes kanskje at det ble litt mye himmel? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Hreit utsnitt med elementer og linjer i diagonal som trekker blikket innover i bildet. Nevner at hvis du vil ha en versjon med ytterligere dybdesug også så kan du beskjære rett under de hvite stripene for da senkes blikket og dybdefølelsen øker. Et bilde har jo ofte flere versjoner i seg. Så også her. Roar Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 18. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2016 Takk for kommentar Fotoskrulla og Roar.....Joda jeg ser det med himmelen, skal gjøre en beskjæring å se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Legger merke til den fine avstemte fargetone over bildet. Som Roar og Helene framfører kan en annen versjon være å kutte en god del oppe. På den annen side så regner jeg med at du ville ha med de skrå stripene av skyer på øvre høyre halvdel, noe som vil forsvinne ved en beskjæring som nevnt. Her ville jeg faktisk foretrekke din versjon som du viser her. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Da ha jeg lagt til en versjon med litt mindre himmel. Jeg synes best om den første, men alt handler om smak...... Takk for din kommentar Ragnar. Forøvrig så er det en HDR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg