Gå til innhold

Hvor er det blitt av alle 9/11 konspirasjonstenkerne?

Anbefalte innlegg

Noen som så denne på VG i dag?

Dette er nemlig noenlunde et godt eksempel på hva som er feil ift. WTC7 og de andre tårnene for den saks skyld....

https://youtu.be/mwZDVKSm4r0

På hvilken måte da? Jeg ser bare hvor vanskelig det er å sprenge en enkel konstruksjon samt at utblåsninger skjer under en kolaps og ikke før en kolaps.. foresten alltid "morsomt" å se når en feiler i å rive bygninger :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Etter hvert er det ganske lenge siden 2001, så blir mer interessant å se det i et større bilde. 

Og hvor mange rettigheter befolkningen har blitt fratatt siden 2001. 

Siden da har det blitt forbudt med flasker gjennom sikkerhetskontrollen på fly, og forbudt å nevne bomber og ta med muslimsk litteratur på fly til USA. 

Det ble fulgt opp av terrorgjerder i havneområder.

Bøndene har blitt fratatt dynamitt, og fratatt fri tilgang til kunstgjødsel. 

Husker kanskje ikke alt, men så etter hvert begynte bilterroren som førte til større panikk og flere sperringer og politibiler rundt folkeansamlinger.

Flere vil også si at de ulike skoleskytingene har med dette å gjøre, at det er gjort med hensikt for å frata befolkningen skytevåpen. 

Youtube-skytteren er vel det siste nye i den gata. 

Alt dette har blitt tatt opp på youtube, delvis av fjernede kontoer.  "Russianvids" var en av de store på å dekke ferske terrorangrep og gi analyser av dem, og vise "crisis actors" og frimurernes signaturer (tallene 11, 3, 33 osv. ) Kriseskuespillere vil si folk som er hyret inn for å gi intervjuer og virke sjokkerte. 

Russianvids sine kanaler er nå fjernet, det er også kanalen som het "Ice water roof" som tilhørte en svensk kvinne. Hos Ice water roof så jeg en video fra 22. juli fra Oslo sentrum, da vinduene knuste. Og det vistes at alle vinduene ble knust innenfra bygningene. 

Crisis%2Bactors%2B1.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis USA ikke ble angrepet, hva er da denne mannen arrestert for?

USA bekrefter pågripelsen av 11. september-terrorist

Pentagon bekrefter at kurdiske styrker i Syria har pågrepet en tysk ekstremist som er mistenkt for å ha vært delaktig i terrorangrepet i USA 11. september 2001.

Det amerikanske forsvarsdepartementets talsperson Eric Pahon sier at Mohammed Haydar Zammar, en syriskfødt tysk statsborger, ble anholdt for over en måned siden av allierte grupper av Syrias demokratiske styrker (SDF).

Mannen, som er i midten av 50-årene og skal være jihadist, er mistenkt for å ha rekruttert noen av kaprerne som var involvert i terrorangrepet i USA 11. september 2001.

https://www.dagbladet.no/nyheter/usa-bekrefter-pagripelsen-av-11-september-terrorist/69727143

Lenke til kommentar

Crisis%2Bactors%2B1.jpg

Noen ganger gjør mennesker i TV-kanaler feil. Senest i går klippet Dagsnytt Atten til NRKs korrespondent i Washington Anders Magnus når de egentlig skulle intervjue en fyr i studio. Betyr det at Anders Magnus egentlig befinner seg i Oslo? Selvsagt ikke. Dama du har bilde av døde i Sandy Hook-skytingen og er ikke en "crisis actor" som gjenoppstod under Boston-bombene, men bare et resultat av feil bildebruk. 

Endret av Gamasj
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syns egentlig at de som uttaler seg om slik må tåle å få kritikk og at folk ikke tror helt på hva de sier. Det er som at de ville bli berømt, for så å bitche når du først er blitt det. Alle vet hva som kan skje hvis du blir kjent, selv disse ungdommene må rett og slett lære seg å takle konsekvensene. De er ikke idioter så jeg skal ikke behandle dem som uvitende idioter heller.

Lenke til kommentar

Ingen mener vel heller at tårnene IKKE ble angrepet? 

Spørsmålet er vel hvem som orkestrerte det.

At noen er arrestert under en påstand, gjør ikke påstanden sann.

Når USA sin versjon av hendelsen er at Al Quida angrep tvillingtårnene, ville det vel sett temmelig pussig ut om de ikke gjorde noen arrestasjoner?

Ett argument for Rubin Carters skyld, kan da ikke være hans arrestasjon?

Hvis så-og-så ikke skjedde, hva ble da disse arrestert for?

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wrongful_convictions_in_the_United_States#2000s

Jeg aner ingenting om denne arresterte mannen, bare peker på at argumentet ikke er særlig sterkt.

Jeg er som nevnt heller ikke overbevist om noen konspirasjon, men om så skulle være tilfelle, er det da temmelig standard prosedyre å få media med på 'sin' versjon, altså er det nok ikke dagbladet-lenker som kommer til å endre noens oppfatning av omstendighetene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Russianvids sine kanaler er nå fjernet, det er også kanalen som het "Ice water roof" som tilhørte en svensk kvinne. Hos Ice water roof så jeg en video fra 22. juli fra Oslo sentrum, da vinduene knuste. Og det vistes at alle vinduene ble knust innenfra bygningene. 

Jeg har vel egentlig ikke noe håp om å overbevise deg her, men jeg var i Oslo sentrum 22, og kan garantere deg at jeg ikke knuste vinduene innenfra, det kom en voldsom trykkbølge fra bomben, som slo ut vinduene.

Jeg antar disse youtube-videoene er mer overbevisende enn tilfeldig vitnemål på diskusjon. men siden jeg var der, klarte jeg ikke la vær å bidra med ett innspill.

PS. Jeg fikk heller ingen penger, penger jeg gjerne ville tatt imot.

Lenke til kommentar

Ingen mener vel heller at tårnene IKKE ble angrepet? 

Spørsmålet er vel hvem som orkestrerte det.

At noen er arrestert under en påstand, gjør ikke påstanden sann.

Når USA sin versjon av hendelsen er at Al Quida angrep tvillingtårnene, ville det vel sett temmelig pussig ut om de ikke gjorde noen arrestasjoner?

Ett argument for Rubin Carters skyld, kan da ikke være hans arrestasjon?

Hvis så-og-så ikke skjedde, hva ble da disse arrestert for?

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wrongful_convictions_in_the_United_States#2000s

Jeg aner ingenting om denne arresterte mannen, bare peker på at argumentet ikke er særlig sterkt.

Jeg er som nevnt heller ikke overbevist om noen konspirasjon, men om så skulle være tilfelle, er det da temmelig standard prosedyre å få media med på 'sin' versjon, altså er det nok ikke dagbladet-lenker som kommer til å endre noens oppfatning av omstendighetene.

Det er desverre mange som tror at tårnene ble sprengdt, selv om der ikke er noen bevis for det annet en noen trosretninger som henger fast i det "profetene" sier og viser til. At video og bildebeviser viser noe annet er en annen sak. De er det samme som tror at folk ikke er i stand til å kjøre ned folk med vilje, at folk ikke er villig til å skyte andre (og barn) og at 22 juli ikke eksisterer og at jorden er flat.

Det er også ofte en fornektelse av krig og folkemord som har foregått opp igjenom historien, selv om genmatrealer forteller oss noe annet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg var i Oslo sentrum den dagen og fikk vinduet delvis blåst inn. Ei jeg kjenner ble skadet av glass i ansiktet, og en annen fikk trommehinnene sprengt. Kom deg opp av kjelleren.

Lenke til kommentar

Crisis%2Bactors%2B1.jpg

Noen ganger gjør mennesker i TV-kanaler feil. Senest i går klippet Dagsnytt Atten til NRKs korrespondent i Washington Anders Magnus når de egentlig skulle intervjue en fyr i studio. Betyr det at Anders Magnus egentlig befinner seg i Oslo? Selvsagt ikke. Dama du har bilde av døde i Sandy Hook-skytingen og er ikke en "crisis actor" som gjenoppstod under Boston-bombene, men bare et resultat av feil bildebruk. 

Falsk bildebruk eller feil bildebruk?

Falsk/feil som i manipulert eller bare feilbruk av ekte bilde?

Finnes ikke dama i det hele tatt, eller lever hun likevel i beste velgående mens påstanden er som opprinnelig - "hun døde"?

Om du med dette forsøker å "renvaske" Sandy Hook fra det falske skuespillet det var, så har du en lang jobb foran deg - en umulig en.

Fortsatt gjelder også det faktum at "kjeltring-gjengen" over there har legalisert løgn og propaganda mot egen befolkning, så vel mot verdens befolkning. Det er bare å søke opp og høre/lese forklaringen.

Smith Mundt modernization act of 2012

Smith Mundt modernization act of 2012 (video-søk)

Propaganda-forbudet (lovmessig) fra 1948 var sånn i veien for dette korrupte landets ledere at de måtte fjerne det, slik at ren løgn og propaganda kan gjøres uten straff.

https://www.youtube.com/watch?v=aKffDI0SrdY

Endret av clink
Lenke til kommentar

Finnes ikke dama i det hele tatt, eller lever hun likevel i beste velgående mens påstanden er som opprinnelig - "hun døde"?

Om du med dette forsøker å "renvaske" Sandy Hook fra det falske skuespillet det var, så har du en lang jobb foran deg - en umulig en.

Feil bildebruk. Det skjer hver eneste uke på norske tv-kanaler. Dama på bildet er Dawn Hochsprung, rektor ved Sandy Hook, som døde under massakren. 

Edit: og nå antar jeg at denne feilaktige bildebruken i det hele tatt oppstod på TV, og ikke er snekret sammen av en eller annen paranoid konspirasjons-elsker i en eller annen kjeller. Det finnes såvidt jeg vet ingen videoklipp av dette ute på nettet. 

Endret av Gamasj
Lenke til kommentar

Feil bildebruk. Det skjer hver eneste uke på norske tv-kanaler. Dama på bildet er Dawn Hochsprung, rektor ved Sandy Hook, som døde under massakren. 

Edit: og nå antar jeg at denne feilaktige bildebruken i det hele tatt oppstod på TV, og ikke er snekret sammen av en eller annen paranoid konspirasjons-elsker i en eller annen kjeller. Det finnes såvidt jeg vet ingen videoklipp av dette ute på nettet. 

Som med absolutt alt annet i den fiktive Sandy Hook-saken, så er også Hochsprung innhyllet i falske opplysninger/coverup.

Sandy Hook bidro til å gi folk en utvidet kunnskap om begrepet "fiktiv handling".

Her et utdrag fra Jim Fetzers 400++ siders gratis PDF-bok om Sandy Hook-falskneriet.

(Nobody died at Sandy Hook).

https://duckduckgo.com/?q=nobody+died+at+sandy+hook+free+download+pdf

Eksempel:

An early online report from the scene at the December 14 shootings at

Sandy Hook Elementary School quoted a woman who identifed herself

to our reporter as the principal of the school. The woman was not the

school’s principal, Dawn Hochsprung, who was killed in the Friday morning attack. The quote was removed from subsequent online versions of

the story, but the original story did remain in our online archive for three

days before being deleted. We apologize for whatever confusion this may

have caused our readers and for any pain or anguish it may have cause

[sic] the Hochsprung family.

Endret av clink
Lenke til kommentar

Som med absolutt alt annet i den fiktive Sandy Hook-saken, så er også Hochsprung innhyllet i falske opplysninger/coverup.

Sandy Hook bidro til å gi folk en utvidet kunnskap om begrepet "fiktiv handling".

Sier du at rektor Dawn Hochsprung ikke døde på Sandy Hook?

Lenke til kommentar

En ting er å påstå at en krig var igangsatt med en viss hensikt, en annen ting er å påstå at ingen døde i den krigen og at korsene på kirkegårdene er juks.

En mellomting kan være å si at dødstallene var overdrevne. 

Ser at denne Dawn Hochsprung har en gravstein, som datteren gråt over på sin bryllupsdag. Og datteren satte tidligere opp et skilt med "I want chocolate!" ved siden av gravsteinen. 

Virker kanskje underlig at disse tingene skulle komme ut i media. 

Og etter å ha sett flere av disse kriseskuespillerne, er det mistenkelig mange av dem som virker som håpløse skuespillere. Samtidig er det vanskelig å forfalske at en stor gruppe mennesker forsvinner samtidig, og at en senere kan søke opp gravene til mange av dem. Så jeg vet ikke... 

Edit: Trodde ikke jeg skulle "falle for" youtube-trutheren Mag, ble nemlig litt frastøtt av den første videoen jeg så. Men han banner ørlite mindre i de andre videoene, og de er ganske gode. Fenomenet Mag har pr nå en kanal Mag hated truth som er i ferd med å slettes, de andre kanalene Mag ugly truth og Mag bitter truth kan kanskje holdes i gang noen uker før de også slettes. Han tar for seg både satanistiske kjendiser og falsk terror, og andre falske nyheter.

Endret av festus haggen
Lenke til kommentar

En ting er å påstå at en krig var igangsatt med en viss hensikt, en annen ting er å påstå at ingen døde i den krigen og at korsene på kirkegårdene er juks.

En mellomting kan være å si at dødstallene var overdrevne. 

Ser at denne Dawn Hochsprung har en gravstein, som datteren gråt over på sin bryllupsdag. Og datteren satte tidligere opp et skilt med "I want chocolate!" ved siden av gravsteinen. 

Virker kanskje underlig at disse tingene skulle komme ut i media. 

Mener du virkelig at det er merkelig at media intervjuer de etterlatte? Det skjer i veldige mange drapssaker i Norge. Er disse "etterlatte" også kriseskuespillere?

Endret av Gamasj
Lenke til kommentar

Sier du at rektor Dawn Hochsprung ikke døde på Sandy Hook?

Ja, for det er ingenting som tyder på det som jeg har fått med meg.

...med mindre akkurat denne figuren avviker fra resten av skuespillet hvor ingen av de påstått døde (20 barn og 6-7 voksne) faktisk døde selv om skuespillets offisielle versjon sier så.

Det voldsomme apparatet som er igangsatt for å hindre folk i å grave i saken er mistenkelig nok til tusen alene. I tillegg kommer alle opplysningene som ble avdekket fra mange hold som viser at det hele ikke kan være annet enn skuespill.

Jeg har listet opp en slags oppsummering flere ganger, så jeg gidder ikke repetere det nå...

Du har Sandy Hook som et prakteksempel på falskneri, trygt plassert sammen med Aurora Batman-skytingen og Boston Marathon-bombing. Fra disse og frem til i dag er det haugevis med lignende hendelser som alle bærer preg av samme oppskrift.

Øvelse tett innpå (eller helt innpå), same scenario.

Skytter som tar sitt liv eller blir skutt.

Enormt hemmelighold + vitner som dummer seg ut og forteller lite fornuftig.

Vi som har fulgt disse hendelsene synes det er super-patetisk hvordan det tviholdes på de offisielle historiene, til tross for de store hullene.

Når regelen for terrorhendelser er at en terrorøvelse går over i "virkelighet" så vet man at noe er galt.

Og helt beleilig, fjernet US propagandaloven slik at det fra 2012 kan lyves uten straff - helt legalt for myndighetene å bløffe befolkningen med radio, tv, internett, aviser osv. Det er jo en generell invitasjon til alle om å mistenke dem for løgn og bedrag - I ALLE SAKER....  (Smith Mundt Modernization Act of 2012 som nevnt mange ganger).

http://www.jostemikk.com/?s=sandy+hook

https://fellowshipoftheminds.com/false-flags/

Endret av clink
Lenke til kommentar

Ja, for det er ingenting som tyder på det som jeg har fått med meg.

Så de etterlatte er også skuespillere? Og graven er tom? Dødsertifikatet og obduksjonsrapporten forfalsket? Vitneforklaringene diktet opp? 

Hvorfor? 

Lenke til kommentar

De er ganske keene på å forby skytevåpen i USA nå, eller ihvertfall innskrenke hva slags våpen man kan få tak i. Er ikke uvanlig at media dekker over, spesielt i USA, men jeg tror ikke det er tilfellet her. USA har så store utfordringer at det ikke er vanskelig å skjønne hvorfor folk går til så drastiske steg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...