Gå til innhold

Hvor er det blitt av alle 9/11 konspirasjonstenkerne?

Anbefalte innlegg

Det er liksom litt for perfekt satt sammen dette. Angrepet kom veldig beleilig på for USA, sant? Og det de videre utførte. Det kan godt være terrorister utførte det, men da mest sannsynlig på bestilling fra et lands styre. "Dirty jobs" blir utført overalt og man kan da skylde på den som utførte det, uten at man vet hvem som egentlig står bak operasjonen. Videre, på bakgrunn av dette, det er mulig å skjønne muslimer som folkegruppe og hvordan de blir satt i bås, og det sinnet som dette fører med seg i folkegruppen. De er liksom oppfinnere av attentat, selvmordsbombere og trussel mot vesten. Er det ikke egentlig vesten i seg selv som er vestens største trussel?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er liksom litt for perfekt satt sammen dette. Angrepet kom veldig beleilig på for USA, sant? Og det de videre utførte. Det kan godt være terrorister utførte det, men da mest sannsynlig på bestilling fra et lands styre. "Dirty jobs" blir utført overalt og man kan da skylde på den som utførte det, uten at man vet hvem som egentlig står bak operasjonen. Videre, på bakgrunn av dette, det er mulig å skjønne muslimer som folkegruppe og hvordan de blir satt i bås, og det sinnet som dette fører med seg i folkegruppen. De er liksom oppfinnere av attentat, selvmordsbombere og trussel mot vesten. Er det ikke egentlig vesten i seg selv som er vestens største trussel?

Vel, det er jo ønskelig for de fleste å tanke at det ikke finnes monstre i denne verden, men det gjør det faktisk. Langt flere og langt frykteligere monstre enn de fleste er villige til å innse.

Det finnes mer enn nok "mennesker" som er villige til å utføre en type 9/11 angrep for å få det som de vil.

Vestens største trussel vet jeg ikke om vesten er, men USA er iallefall den største sikkerhetstrusselen for Europa. Ikke bare har de ødelagt og gjort farlige en rekke nasjoner i vårt nabolag, men de har også sørget for at millioner av mennesker har vandret til Europa fra en helt inkompatibel kultur. I tillegg driver USA å forsøker å hisse på seg/oss Russland i tillegg, og muligens også Kina.

USA er med enorm margin den største sikkerhetsfaren for Europa. Ikke bare de overnevnte og åpenbare farene de har skapt for oss de siste 15 år, men de har også infiltrert hele vårt samfunn og er med på ødeleggelsen av vår kultur, uavhengighet og diverse andre ting. Det er USA som gjør oss svake. Europa har kapasitet til å være verdens sterkeste forsvarsmakt, med god margin, men NATO holder oss svake og sikrer at vi ikke kan stå for eget forsvar.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva hadde 9/11 med Irak å gjøre?

At bushregjeringen brukte det som påskudd til å invadere og okkupere Irak.

Hm, det var vel  påstanden om at Irak og Saddam Hussein hadde ABC våpen som lå til grunn der. De brukte 9/11 som et påskudd for å invadere Afghanistan og gå etter Taliban. 

De sa at Al Qaida hadde kontakt med Irak. Om de hadde gått etter Irak uten 11/09-01 eller ikke får man bare spekulere i.

Lenke til kommentar

Du tror virkelig at USA ville påført seg selv så stor skade?

Skaden de isåfall har påført seg selv er mikroskopisk i forhold til skadene de har påført andre i ettertid.

Ingen av dere har beviser å komme med så det blir ikke annet enn konspirasjoner.

Og du har ikke noe bevis for at kjærlighet eksisterer. Ergo, kjærlighet eksisterer ikke?

De hadde ikke trengt å påføre seg selv så stor skade som 11/09-01 hvis de faktisk hadde harr til hensikt å rettferdiggjøre en krig eller to med et angrep på seg selv. De kunne rammet en ambassade og tatt med de tidligere angrepene fra Al Qaida og brukt dette som grunn for å gå til krig. Ikke det at jeg tror det var USA uansett.

Det andre tulleavsnittet ditt aner jeg ikke hvor du vil med.

Lenke til kommentar

Hva hadde 9/11 med Irak å gjøre?

At bushregjeringen brukte det som påskudd til å invadere og okkupere Irak.

Hm, det var vel  påstanden om at Irak og Saddam Hussein hadde ABC våpen som lå til grunn der. De brukte 9/11 som et påskudd for å invadere Afghanistan og gå etter Taliban. 

De sa at Al Qaida hadde kontakt med Irak. Om de hadde gått etter Irak uten 11/09-01 eller ikke får man bare spekulere i.

Sannsynligheten for at Bush jr. skulle "betale" tilbake gjelden til oljenæringen som hjalp både hans far og han selv inn i det hvite hus er nok større hva angår Irak enn mulige koblinger mellom Saddam regimet og Al Qaida. At ABC våpen bare var et påskudd for å overbevise FN om å gå til angrep har vel både Rice og Powel med flere innrømmet i ettertid.

At USA skulle hatt noe ønske om å invadere Afghanistan er ganske usannsynlig. Både fordi historien har vist hvor vanskelig det er å få kontroll der, kostnadene det har medført samt tap av egne soldater. Det kom som et resultat av terroren 9/11 og at USA og deres befolkning måtte ta "hevn", samt at de hadde oversett trusselen fra Al Qaida alt for lenge. Lite verdi å hente for USA fra en invasjon av Afghanistan.

Lenke til kommentar

Hæ? Du snakker svada !!

Nei. Det er mange år siden. Han sa bla. at angrepet gjorde større skade enn han selv hadde regnet med da han trodde at tårnene kun ville falle samen til dit flyene hadde truffet.

Svada !! 

Altså, du kan ikke overbevise meg... hverken myndigheten eller "who ever you are" har kommet med offentlig uttalelse om at det var Osama bin laden som var den skyldige som følge av etterforskning. For å si det sånn, INGEN er blitt pekt ut enda.

Media som har sagt ditt og datt.. det er blitt sagt mye om at Osama ditt og datt... ja det har vi alle hørt...konspirasjon.... men fra det offentlige hold: Nothing.

Endret av funkweb
Lenke til kommentar

Du tror virkelig at USA ville påført seg selv så stor skade?

Skaden de isåfall har påført seg selv er mikroskopisk i forhold til skadene de har påført andre i ettertid.

Ingen av dere har beviser å komme med så det blir ikke annet enn konspirasjoner.

Og du har ikke noe bevis for at kjærlighet eksisterer. Ergo, kjærlighet eksisterer ikke?

De hadde ikke trengt å påføre seg selv så stor skade som 11/09-01 hvis de faktisk hadde harr til hensikt å rettferdiggjøre en krig eller to med et angrep på seg selv. De kunne rammet en ambassade og tatt med de tidligere angrepene fra Al Qaida og brukt dette som grunn for å gå til krig. Ikke det at jeg tror det var USA uansett.

Det andre tulleavsnittet ditt aner jeg ikke hvor du vil med.

Du pålegger andre bevisbyrden, men aldri deg selv.

Jeg har allerede svart på det andre med "stor skade".. Den var relativt liten. Mindre enn folk som dør i trafikken på noen få måneder i USA. Og mikroskopisk skade i forhold til den USA har påført andre etter 9/11 hvor 9/11 har blitt misbrukt til å rettferdiggjøre den ENORME ødeleggelsen USA har gjort.

Lenke til kommentar

Vanskelig, men historien har vist og er bevis på at det har vært falsk operasjon mot seg selv, så teorien i seg selv er ikke så virkelighetfjern som du skal ha det til.

Men det mange vet, er at USA skjuler sannheten om 911. Den er ikke blitt fortalt den fulle sannheten om hva som virkelig skjedde.

Nøyaktig hvorfor og hvordan "viser historien" det du beskriver?

Historien har allerede lært oss, men du vet ikke?

Jaja, det er en verktøy der ute... google. !! Jeg skal vel ikke gjøre jobben din?

Det er du som kom med påstanden om at "historien viser" ett eller annet. Jeg ber deg bare om å utdype påstanden din. Det er ikke min jobb.

Lenke til kommentar

Vanskelig, men historien har vist og er bevis på at det har vært falsk operasjon mot seg selv, så teorien i seg selv er ikke så virkelighetfjern som du skal ha det til.

Men det mange vet, er at USA skjuler sannheten om 911. Den er ikke blitt fortalt den fulle sannheten om hva som virkelig skjedde.

Nøyaktig hvorfor og hvordan "viser historien" det du beskriver?

Historien har allerede lært oss, men du vet ikke?

Jaja, det er en verktøy der ute... google. !! Jeg skal vel ikke gjøre jobben din?

Det er du som kom med påstanden om at "historien viser" ett eller annet. Jeg ber deg bare om å utdype påstanden din. Det er ikke min jobb.

Herregud, her:

False Flag

Har det skjedd før, er det ikke utenkelig at det skjer i våre dager også.. blant annet 911 kan være et godt eksempel på det.

Lenke til kommentar

Hæ? Du snakker svada !!

Nei. Det er mange år siden. Han sa bla. at angrepet gjorde større skade enn han selv hadde regnet med da han trodde at tårnene kun ville falle samen til dit flyene hadde truffet.

Svada !! 

Altså, du kan ikke overbevise meg... hverken myndigheten eller "who ever you are" har kommet med offentlig uttalelse om at det var Osama bin laden som var den skyldige som følge av etterforskning. For å si det sånn, INGEN er blitt pekt ut enda.

Media som har sagt ditt og datt.. det er blitt sagt mye om at Osama ditt og datt... ja det har vi alle hørt...konspirasjon.... men fra det offentlige hold: Nothing.

Det er en del år siden nå, men jeg skal se om jeg kan finne igjen artikkelen. Bare den eksisterer fortsatt.

Lenke til kommentar

Jeg har allerede svart på det andre med "stor skade".. Den var relativt liten. Mindre enn folk som dør i trafikken på noen få måneder i USA. Og mikroskopisk skade i forhold til den USA har påført andre etter 9/11 hvor 9/11 har blitt misbrukt til å rettferdiggjøre den ENORME ødeleggelsen USA har gjort.

Det ligger ikke noen bevisbyrde på meg fordi jeg er enig med den offisielle historien om at det var Al Qaida ledet av Osama bin Laden som sto bak.

Det er dere som hevder at den offisielle historien er feil/løgn som har hele bevisbyrden på dere.

Lenke til kommentar

Det ligger ikke noen bevisbyrde på meg fordi jeg er enig med den offisielle historien om at det var Al Qaida ledet av Osama bin Laden som sto bak.

Det er dere som hevder at den offisielle historien er feil/løgn som har hele bevisbyrden på dere.

Alt du og jeg har.... er ingenting.

Bortsett fra hva media har fortalt oss. Men media er ikke sannheten.

Om du har konkret bevis fra det offentlig hold om at bin laden er ansvarlig så skal jeg føye meg. enn så lenge.. kun svada.

Lenke til kommentar

Bare fordi en gjeng kriminelle psykopater sier noe betyr ikke at det er sant. Bare fordi de har stjålet makten fra folket gir ikke ders utsagn legimitet.

Om noe burde du heller tvile på disse tvilsomme karakterene som styrer våre land, iallefall tatt i betraktning hva annet de driver med. De har overhode ingen kredibilitet. De er monstrøse løgnere, tyranniske regimer og masseødeleggere av våre samfunn.

Konsekvensen av disse folkenes vrangstyre vil utvilsomt bli at hele samfunnet vårt kollapser i et forferdelig kaos som vil gå utvoer alle. De har tross alt bygget er system som er så sårbart at det eneste alternativet til å fortsette svindelen er en totalt ødeleggende kollaps.

Disse folkene lever tross alt av å lyge og manipulere folk. Hvordan i helvete tror du disse groteske karakterene kom til makten og fikk makt til å diktere over vårt samfunn? Og slike karakterer sine utsagn kjøper du som sannheten "bare fordi de sier det"?

Du mener deres forklaringer verken krever bevis eller logikk? Ja, det ser man jo klart og tydelig idag, hvor folk kjøper alle løgnene deres uten noe som helst tvil og uten at de trenger å bevise noe som helst eller sette sammen noe som helst på en logisk måte. De trenger rett og slett bare "å si det", "så blir det slik"..

Fy faen.

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...