mrSnorkel Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Har de gitt opp? Kom de endelig til fornuft? Er jo blitt mistenkelig stille fra de. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 I Norge har 9/11 konspirasjonstenkere aldri hatt høy nok røst til at folk har hørt dem. I USA er det gammelt nytt så det er ingen som rapporterer om dem. 5 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Nye konspirasjoner, f.eks flat earth og legal name fraud, kjedelig å drive med de samme konspirasjonene hele tiden sikkert... 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kikert Skrevet 17. mars 2016 Populært innlegg Del Skrevet 17. mars 2016 (endret) Har de gitt opp? Kom de endelig til fornuft? Er jo blitt mistenkelig stille fra de. Det er ikke noe vits å være 9/11 konspirasjonsteoretiker lenger. Det har blitt bevist over enhver tvil at byggene ikke kunne dette ned slik de gjorde pga flykrasjen alene. Det er ikke en teori eller konspirasjon, det er fakta fra ingeniører og hentet ut fra den strukturelle styrken til tårnene. Når dette da ikke er en teori lenger så døde det plutselig helt, noe som er mer besynderlig enn hvis teoretikere som jobber med en ren konspirasjon forsvinner. Edit; Det er en del konspirasjoner som har kommet til overflaten og blitt bekreftet, så å si "kom de endelig til fornuft?" krever litt utdyping i hva du mener at "komme til fornuft" betyr Endret 17. mars 2016 av Belphegor 18 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Har de gitt opp? Kom de endelig til fornuft? Er jo blitt mistenkelig stille fra de. Det er 28 pages som er temaet nå. Folk aldri har fått svar på hva som skjedde den dagen. Du synes vel at det er helt greit og at menneskeheten kan fortsette videre som om ikke noe er hendt. Viktige saker tas sjelden opp i media, kun kjendiser og trivialiteter. 4 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Kanskje de ikke gidder bry seg like mye lenger? Jeg tror langt mer på at dette var en innsider-jobb enn noe annet, men jeg føler ikke det har noe å si å diskutere det. Derfor deltar jeg sjeldent i slike debatter, også 1 Lenke til kommentar
mrSnorkel Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Sannheten lider stilledøden? 3 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 jeg velger å tro på forklaringen om at det brannhemmende matrialet på stålsøylene sviktet og ble svekket av varmen fra flere tusen liter drivstoff i full fyr. konsprasjonsteoretikere er jeg litt lei av kjenner jeg .. , men jeg det har kommet ut forskjellig info som får det til å lukte litt fishy av 9/11. Problemet mitt er at jeg vanskelig kan se for meg at et sånt angrept kunne vært stelt i stand med "staten" i usa sitt "samtykke" som mange vil ha det til. Det ville blitt for mange innside folk og noen ville garantert plapret om de visste at over 2000 skulle dø ... Sånn for ordens skyld, usa var på månen i 69. jeg håper kineserne som er litt gira på månetur om dagen drar til samme plass som apollo 11 slik at vi får lagt ballen død en gang for alle. Det hjalp jo ikke at nasa kom med nye bilder fra månen nå i høst , for nasa er selvsagt inhabile i følge konspirasjonsfolket. /rant 5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) Problemet mitt er at jeg vanskelig kan se for meg at et sånt angrept kunne vært stelt i stand med "staten" i usa sitt "samtykke" som mange vil ha det til. Det ville blitt for mange innside folk og noen ville garantert plapret om de visste at over 2000 skulle dø ... Hehehehehehe, så søtt. http://rense.com/general56/biolog.htm http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/northwoods.html http://www.iflscience.com/health-and-medicine/us-military-simulated-biological-warfare-san-francisco http://thecrux.com/ten-outrageous-ways-the-u-s-government-is-killing-its-own-citizens/ Og la oss ikke glemme kjære Bush som gikk til krig for olje Hadde bare ISIS okkupert ett land som har olje så hadde den situasjonen vært ''løst'' for lenge siden. Edit: Frykt er den beste måten å styre folket på. Endret 18. mars 2016 av BuffyAnneSummers 4 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) "Hehe, så søtt" og link til Rense i samme innlegg. I don't want to live in this world anymore. Hear the one and only Dr David Duke, only on Rense Radio! Real Astrology with Matthew Deagle Mon-Fri 12.1 pm Pacific. Scalia dies ... Jew control arises. James Fetzer's Stunning - 'Nobody Died At Sandy Hook' Don Black - Stormfront, Mon-Fri 6-8 am Pacific - 9-11 am Eastern. Jesus fucking christ. Endret 18. mars 2016 av Sheasy 8 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Ja ignorer alle de andre lenkene. That's the spirit! Lenke til kommentar
Populært innlegg Sheasy Skrevet 18. mars 2016 Populært innlegg Del Skrevet 18. mars 2016 "Hei, bare overse at jeg linker til ekte fuckings nazister, de andre kildene er kanonbra. Lover!" Kom igjen. 13 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Ja for ett kjapt googlesøk kl 4 på natta gjør meg til en rasist. Nothing gets past you! Lenke til kommentar
Populært innlegg Sheasy Skrevet 18. mars 2016 Populært innlegg Del Skrevet 18. mars 2016 Jeg sa aldri at du var rasist, jeg sa at du linker til nazister. Noe du gjør. Det er flere mulige forklaringer, her er et par: - Du leser faktisk Rense. - Du er bare ute etter informasjon som støtter det du allerede har bestemt deg for. En side full av nazisme, konspirasjonsteorier og woo viste seg å være behjelpelig her. Enten linker du til ting du ikke vet hva er, eller så får du informasjonen din fra spinnville nazister. Unnskyld meg om ingen av delene vekker skyhøy tillit. 13 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Eller det kan være så enkelt som at klokka er 4 og jeg orket ikke å lese gjennom hele artikkelen? Men whatever floats your boat, ta frem pitchforks hvis du vil! Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Så, nøyaktig hva jeg beskrev i andre punkt. Flott. 7 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Nei. For du prøver å insinuere at jeg lyver, noe som ikke stemmer. Søk selv hvis du vil, USA er velkjent for å foreta eksperimenter på sine egne innbyggere. Lenke til kommentar
Populært innlegg Sheasy Skrevet 18. mars 2016 Populært innlegg Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) Nei, jeg insinuerer ikke at du lyver. Jeg sier rett ut at du har gjort opp din mening for lenge siden, og var ute etter å finne noen linker som støtter dette. Du linket til kilder du selv ikke hadde lest, og sannsynligvis antok du at det som sto der var riktig fordi de sier ting du liker å høre. Fullstendig fraværende kildekritikk, med andre ord. Personlig viser jeg bare til kilder hvis jeg faktisk vet hva kildene er, men det er kanskje bare meg. Endret 18. mars 2016 av Sheasy 19 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) Hva er ditt problem egentlig? ''Å nei, noen online gjorde noe ''feil'' og jeg MÅ få h*n til å innse det!!!''Kildekritikk er noe folk legger ved når det ikke er 5 på natta og man ikke har fått sovet. Cheesuz, skulle nesten tro at du er læreren min og som er misfornøyd med min innlevering! Endret 18. mars 2016 av BuffyAnneSummers 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sheasy Skrevet 18. mars 2016 Populært innlegg Del Skrevet 18. mars 2016 Jeg har ikke noe problem, så vidt jeg vet. Jeg godter meg over at ditt ekstremt nedlatende svar til boundishh inneholdt så syke kilder. Som du sier, det er fem på natten. Det er ikke mange tidspunkt hvor så herlig ironi blir satt mer pris på. Rense! Revitalize in Your Sleep - Magnetico Sleep Pad. "I credit Dr Bonlie's powerful, all natural, negative polarity magnetic sleep pad with GREATLY enhancing my recovery after the crash." - Jeff Rense. Sightings. UFOs. ETs. MARS. STRANGE. Videos to Shock & Stimulate you mind! Click in the Vortex to Enter! FBI Declassifies Files Proving Hitler Went To Argentina Dette er fantastisk. 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå