Gå til innhold

[Løst] Jeg har 12 filer for mye i Google Drive

Eivor

Anbefalte innlegg

Når jeg sammenligner innholdet i Bilde-mappa og Google Drive/Bilder er det 12 filer og 1 mappe mer i Google Drive. Hvordan kan jeg finne ut hvilke filer (og mappe) det er? Ser kun de samme mappene når jeg går i gjennom dem, så regner med det er ei undermappe jeg ikke finner (jeg har på "Vis skjulte filer og mapper")

Det er bortimot 30.000 filer og over 300 mapper, så det hadde vært greit om det fantes et program som kunne gjøre det. Eller om det finnes en funksjon i Windows som kan brukes. Har ikke så lyst til å synkronisere i "blinde".

Endret av Eivor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg sammenligner innholdet i Bilde-mappa og Google Drive/Bilder er det 12 filer og 1 mappe mer i Google Drive. Hvordan kan jeg finne ut hvilke filer (og mappe) det er? Ser kun de samme mappene når jeg går i gjennom dem, så regner med det er ei undermappe jeg ikke finner (jeg har på "Vis skjulte filer og mapper")

Det er bortimot 30.000 filer og over 300 mapper, så det hadde vært greit om det fantes et program som kunne gjøre det. Eller om det finnes en funksjon i Windows som kan brukes. Har ikke så lyst til å synkronisere i "blinde".

PS. Jeg fant den ekstra mappa med Total Commander og vis mappestruktur, men den var tom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...