Eivor Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 (endret) Når jeg sammenligner innholdet i Bilde-mappa og Google Drive/Bilder er det 12 filer og 1 mappe mer i Google Drive. Hvordan kan jeg finne ut hvilke filer (og mappe) det er? Ser kun de samme mappene når jeg går i gjennom dem, så regner med det er ei undermappe jeg ikke finner (jeg har på "Vis skjulte filer og mapper") Det er bortimot 30.000 filer og over 300 mapper, så det hadde vært greit om det fantes et program som kunne gjøre det. Eller om det finnes en funksjon i Windows som kan brukes. Har ikke så lyst til å synkronisere i "blinde". Endret 17. mars 2016 av Eivor Lenke til kommentar
Eivor Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Når jeg sammenligner innholdet i Bilde-mappa og Google Drive/Bilder er det 12 filer og 1 mappe mer i Google Drive. Hvordan kan jeg finne ut hvilke filer (og mappe) det er? Ser kun de samme mappene når jeg går i gjennom dem, så regner med det er ei undermappe jeg ikke finner (jeg har på "Vis skjulte filer og mapper") Det er bortimot 30.000 filer og over 300 mapper, så det hadde vært greit om det fantes et program som kunne gjøre det. Eller om det finnes en funksjon i Windows som kan brukes. Har ikke så lyst til å synkronisere i "blinde". PS. Jeg fant den ekstra mappa med Total Commander og vis mappestruktur, men den var tom. Lenke til kommentar
Eivor Skrevet 18. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2016 Jeg fant til slutt et program, FreeFileSync, som gjorde jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå