sluffy Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg får ikke åpner instillingene for kortet mitt (egenskaper for skjerm>Innstillinger>Avansert>Geforce 4 Ti 4600). Jeg skal koble Tv'en til pc'en sånn at jeg kan se filmer der, men jeg må liksom inn på instilligene for å klare å ha på to skjermer samtidig. Dette får jeg opp når jeg skal inn: Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Har du prøvd å reinnstallere driverne? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Jepp, har lastet ned og installert de nyeste flere ganger. Men fant ikke noen av de eldre på maskinen min. skulle gjerne prøvd de Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 denne meldinga fekk eg og når eg hadde prøvd eit ati kort for så sette inn mitt eget igjen. Måtte legge inn xp på nytt. Det var ein driver feil. Prøvde alt muligt men bare ny os fikset problemet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Fant 44.03 driverene igjen, og no funker det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå