Gå til innhold

Til noen, som har brukt SX1 en stund:

palandw

Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål jeg gjerne vil ha svar på fra noen som har brukt SX1 en stund:

1. Hvordan er lydkvaliteten i forhold til en ordinær mp3-spiller?

2. Hvordan er den å skrive SMS med? Er det ikke tungvint, selv om man blir vant til det?? Og svar helt ærlig nå ;)

3. Hvordan er kvaliteten på tastene/navigasjonsknappen? Har S55 nå, og må si jeg er skuffa over både brukervennlighet og holdbarhet..

4. Hvordan er kvaliteten på kamera-bildene, i forhold til N6600?

5. Hvor godt fungerer camcorderfunksjonen? Er den crappy med elendig framerates, som jeg har hørt den er bl.a. på P900 også?

6. Hvordan er høyttaleren med tanke på lydkvalitet? kan man spille radio og mp3 over høyttalern?

7. Følger det med datakabel og headset?

Ok, det var det jeg kom på her og nå. Hadde vært veldig interessant om noen hadde giddet å svare. På forhånd takk :)

Endret av palandw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: helt på høyde med vanlige MP3-spillere.

2: jeg skriver hverken SMS eller MMS, så jeg har ikke prøvd det noe særlig. Men 3650-eiere ble vandt de også, så SX1 er nok ikke særlig værre. Regn med å måtte bruke 2 hender.

3: Tastene virker solide og har god respons. Tastene på sidene av displayet føles som metall, resten er relativt store og enkle å bruke. Joysticken er litt for glatt.

4: ikke lov til å si noe om noe som kan forbedres i final firmware

5: Samme som 4, men jeg synes det er meget bra. Man kan lagre video direkte på MMC og med ubegrenset lengde sålenge lyd er deaktivert. med lyd er det begrenset til 1 minutt opptak.

6: Litt for lys lyd i høyttaleren synes jeg. radio går greit, men MP3 bør helst spilles via headset eller tilkoblet stereo'n/bilen.

7: headset følger med, ikke datakabel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...