Sondre Øverby Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Hei. Jeg prøver å eksportere kontakter fra Outlook 365 2016 til Mailchimp. Og det er greit - for det finnes en plugin som synkroniserer alle kontakter, og den har jeg skaffet og brukt og den fungerer. Men - jeg ønsker ikke kun å ha alle Outlook-kontaktene i én svær liste (600+ kontakter) hos Mailchimp, jeg skulle gjerne eksportert de forskjellige kontaktlistene jeg har i Outlook - så jeg kan sende meldinger til listene og ikke bare til absolutt alle kontaktene på en gang. Outlook har en funksjon som tillater å eksportere kontakter til en fil som senere kan lastes opp, men igjen, da kun alle kontaktene på en gang og ikke separate lister. Kan dette løses uten enorme mengder manuell skriving? Jeg kan kopiere og lime inn kontaktlistene enten hos Mailchimp eller i et Excel-dokument som deretter kan lastes opp, men når en klipper og limer behandler systemet alle navn og kontakter som kun én adresse og ikke hundrevis av separate. Finnes det en plugin eller et miniprogram som kan gå gjennom en rute i Excel, for eksempel, og separere adresser basert på at der står et semikolon imellom hver av dem? Jeg vet ikke riktig hvor jeg skal henvende meg med dette etter ganske lange runder med Outlooks kundeservice som ikke kan bistå videre. All hjelp er høyt verdsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå