AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Har aldri hatt store kviseproblemer, men jeg skal liksom til enhver tid ha en eller to kviser i panna og det begynner å bli veldig plagsomt. Spesielt når de er store og røde. Har kommet opp i 30-åra nå og det er ingenting som tyder på at det skal gå over av seg selv. Jeg har normalt kosthold og lider ikke av stress eller søvnmangel, som visstnok er noen av grunnen til at man får det. Noen råd? Anonymous poster hash: 9410b...62b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Ikke klem dem ut. Gå til legen og si at du vil prøve en kur mot kvisene, f.eks tetracyklin actavis (antibiotika) og Differin (krem), og at om det ikke hjelper vil du ha en henvisning til hudlege. Anonymous poster hash: e3462...804 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Seriøst, hvorfor poster du det som anonym? Det er faktisk lurt å poppe dem ut hvis de er store, så på "Pinlige sykdommer" og det var en ekspert som anbefalte det. Det gjelder dog store kviser man nesten bare trenger å ta på for at de skal poppe. Jeg har massevis av fine kviser selv og det viktigste er å akseptere seg selv. Kviser er vel nesten like vanlig som å slippe en fis. Du kan begynne å bruke sminke, jeg vet om fler fra videregåendedagene som brukte det for å dekke til klemte kviser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå