Gå til innhold

Billig bilstereo, hvilken?

Anbefalte innlegg

Skal ha en Veldig billig bilstereo, selve spilleren altså. har funnet disse tre til nå:

Power Acoustik PACD990 Til 998,-

JVC KDS641 Til 999,-

Sony CDXL280 Til 999,-

Jeg vil ikke bruke mer en 1000 kroner, men skulle gjerne hatt noe som tåler litt siden den skal stå i en traktor :mrgreen: Noen som vet om noen andre til samme prisen? Det som er positivt med den øverste er at det er luke foran cdspilleren og dette vil besjytte litt for støv og dritt. Hvilken ville dere valg?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har du kjøpt deg bilstereo? Lurer nøyaktig på det samme som deg, derfor fant jeg denne tråden (er aktiv bruker av søkefunksjonen :thumbup: ) Håper å hører fra flere andre som har erfaringer med billige cd-spillere med RDS-radio.

Har også selv sett på denne men er seff på jakt etter billigere, helst under 1000kr (tviler på at jeg finner noen da) :roll:

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke kjøpt sony'en..jeg har den, og er ikke så veldig fornøyd egentlig..hele fronten er løs(kan hende det er kun min men vet aldri med billigmodeller) og tall knappene er kun til radio, og ikke til å skifte cd spor som jeg trodde det skulle være..har en kompis som har jvc'en og den virker tall knappene som de skal og ikke noe løst på den..

Lenke til kommentar

Bare et lite tips: sammenlign norske priser med samme modeller i amerikanske nettbutikker. Kan være MYE å spare. En kamerat bestilte en fet spiller fra Statene til 3500 norske inkl. frakt, en spiller som her i landet koster nesten 8000 kr (Husker ikke merke,men kan sjekke det ut). Tollfritt til og med.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Bare et lite tips: sammenlign norske priser med samme modeller i amerikanske nettbutikker. Kan være MYE å spare. En kamerat bestilte en fet spiller fra Statene til 3500 norske inkl. frakt, en spiller som her i landet koster nesten 8000 kr (Husker ikke merke,men kan sjekke det ut). Tollfritt til og med.

mvh

Pantera

Tollfritt! :wow:

Det høres jo fantastisk ut, kanskje jeg burde sjekke det. Kan jeg få link til en shop fra Statene som selger bilstereo? :blush:

Lenke til kommentar

Den spilleren jeg nevnte, ble kjøpt fra eBay.com.

I Norge kosta denne spilleren 8500 kr, en Pioneer med mp3-spiller. På eBay betalte han 3300 kr. Betalte ikke noe toll. Eneste minuset var at radio'en ikke fungerer på frekvenser med partall, f.eks 100,4. Mulig dette er en standard i USA. Men på radio spilles det stort sett bare dritt alikevel, så for meg betyr ikke det allverden.

Veit ikke helt hvordan disse toll reglene virker på varer kjøpt over internett, men han betalte ihvertfall ikke noe toll.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

morn, skulle bare si at jeg har hatt både den sony'en og jvc'n fra elkjøp..

kjøpte sonyen først men bytta gikk og bytta den etter et par uker til jvc'n, har ikke angra et sekund!

mye finere lyd, mere trøkk og mere brukervennlig den jvc'n! i tillegg ser den ikke så verst ut heller i forhold til sonyen som lukta billig lang vei...

så jeg kan hvertfall anbefale jvc'n.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...