H?rselsvern Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Hei, fant 2 stykk tekniske duppeditter i skuffen som jeg ikke kan huske å ha kjøpt. Problemet er at jeg ikke vet hva de brukes til, så hadde vært flott om noen kunne fortalt meg hva de brukes til Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Den til venstre er vel en USB-stick for mobilt nett til f.eks bærbare PCer. Den til høyre er nok en chromecast for å sende bilder/video trådløst fra enheter til en skjerm. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 (endret) Den til venstre er en 150mbit trådløs USB nettverkskort (ikke for mobilt bredbånd) Den til høyre er Chromecast, versjon 1 Endret 17. mars 2016 av aklla Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 tusen takk for svar. Nettverkskort? altså brukes den til å knytte f.eks. en stasjonær pc uten trådløs nettverkskort opp mot et trådløst nettverk? Chromecast: en mindre avansert apple TV? antar den er android basert? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Nettverkskort ja, for å koble f.eks stasjonær pc til trådløst nett. Chromecast er android ja, det er kun streaming på den, fra mobil/pc(kun fra Chrome)/nettbrett osv. Ingen apper på selve dingsen slik apple-tv har. Heller ingen fjernkontroll, det er kun streaming til TV som er funksjonen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå