m20k Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 (endret) I fjor gikk jeg ut av et 4 år gammel forhold, og jeg hadde ingen problemer med å stole på kjæresten (nå ex) i løpet av de 4 årene. Nå har jeg gått inn i et nytt forhold, men jeg kjenner at jeg sliter med å stole på henne. Tror automatisk at hun har seg med en annen fordi vi kun har sex et par ganger i uka, hun finner ofte på unnskyldninger for å ikke ha sex. Jeg synes at sex et par ganger i uka er lite da vi kun har vært sammen i et par måneder. De første ukene maste hun om sex hver dag, men så hadde hun plutselig ikke behov for sex mer enn et par ganger i uka. Vi gikk inn i et forhold på Facebook, og nå har hun plutselig valgt å skjule forholdet. Spurte henne om dette, og hun sa at hun rotet innpå innstillinger og at det kan hende at hun kom borti noe. Jeg er ikke kjempeopptatt av Facebook, men jeg får automatisk tanker om at hun vil skjule forholdet så hun kan holde på med andre gutter etc. Og jeg HATER at jeg tenker slikt. Hun har fortsatt forholdet skjult. Hun har heller ikke slettet profilen sin inne på Badoo (en datingside), og hun får konstant varsler derfra. Men hun sier at hun aldri er innpå der, og hun har endret status fra singel til forhold på Badoo. Så hvorfor skal jeg være redd? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg sliter med å stole på henne. Jeg var aldri sånn i mitt forrige forhold, ikke sjalu eller noen ting. Virker som jeg ikke klarer å stole på den nye dama mi, og jeg hater å ha det sånn. Help anyone? Endret 17. mars 2016 av m20k Lenke til kommentar
ozone Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Det er to ganske sterke indisier, så det skulle ikke forundre meg om du har rett... Og denne: "hun sa at hun rotet innpå innstillinger og at det kan hende at hun kom borti noe" er jo klassisk da. 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 tipper hun har sex med en nå 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Help anyone? tipper hun har sex med en nå That helps Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 tipper hun har sex med en nå Eller to samtidig kanskje? Eller så har hun jo 3 hull og 2 hender.. Neida... Bare synes OP virker litt sjalu og paranoid. Man kan uansett ikke stole på damer, så man får bare gjøre det beste ut av det, og det er ikke å føle seg mistenkelig og sjalu. Det er en negative følelse. OP, hvor mye bryr du deg om personen? Du kan jo eventuelt bare dumpe henne hvis du er usikker. Jeg tenker som så alltid: Hvis en dame er uærlig så er det virkelig kun hennes problem og karakter det reflekterer på. En uærlig person eller løgner er det alltid best å bli kvitt uansett. Send en privatetterforsker hvis du bryr deg, så kan du konfrontere henne med hennes elendige person om du har rett. Du kan til og med konfrontere henne på en brutal måte og angripe henne som person, noe hun jo fortjener hvis hun er en uærlig person. Personlig vil jeg heller anbefale deg å dumpe henne og vurdere et mer åpent forhold nestegang, hvor ærlighet står øverst. Selv hadde jeg 24 timers regel i forrige forhold. Vi var begge fri til å gjøre som vi ville, så lenge vi var ærlige om det og ga motparten beskjed innen 24 timer. Den muligheten utnyttet vi ikke på våre 5-6 år sammen, men det er en grei mulighet å ha. Det er jo tross alt ikke utroskapen som er det verste, det er uærligheten. Iallefall i min formening. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Hei. Takk for svar. På en annen side pleier hun ikke å skjule telefonen. Hun kan f.eks holde på med telefonen mens hun ligger oppå meg, hun tar ikke med tlf. når hun skal inn på badet f.eks. Det er vel kanskje et godt tegn, og et tegn på at jeg bare er paranoid? Eller? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Jeg tar med telefonen inn på badet men det er fordi jeg surfer reddit mens jeg driter. 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Når du har nevnt dette med Facebook, og hun ikke har rettet på det, så er det ganske informativt. 3 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Å ha status som "i et forhold" på face, er en garantert måte å få lite oppmerksomhet på. At hun i tillegg sparer på datingprofiler er ikke et godt tegn. At hun derimot ikke skjuler telefonen betyr bare at hun ikke har noe å skjule(ennå?), men hun vil mest sannsynlig bare holde døren på gløtt, so to speak. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Bare vært sammen i et par måneder? Best å komme seg ut av forholdet før det går for lang tid, jo lengre dere er sammen jo mer bånd knytter dere og jo vanskeligere blir det. Det kan hende du er paranoid, det kan hende hun faktisk bare er litt fjomsete av seg, eller det kan hende hun holder på med flere samtidig. Det du bør gjøre er å konfrontere henne, ta henne med ut på en spasertur og sett dere på en benk og begynn litt forsiktig så hun ikke avviser påstandene dine som en refleks. Si at om hun ikke er ærlig, så kan ikke du være i dette forholdet lengre. Vil hun ikke snakke om det eller vrir seg unna, så er hun skyldig, og da bør du komme deg vekk. Om hun er uærlig (utro) mot deg, er hun utro mot seg selv siden hun inngår et forhold med deg. Om hun er uærlig nå, så ligger tendensen der alltid, og du kommer aldri til å få ro i sjelen eller et godt forhold om du går rundt med mistanker og sjalusi som du aldri får svar på. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Du sier at du ikke har vært sjalu eller hatt paranoide tendenser tidligere, så jeg vil si at det du føler nå, er basert på reelle opplevelser, satt i system av din underbevissthet til det vi kaller intuisjon. Dette skal du ta på alvor. Kan du ta det opp med henne? I et godt forhold må det være mulig å snakke åpent om slikt. Det vil si ikke på en anklagende måte, som om dine ideer om utroskap er en realitet, det vet du jo ikke. Men luft hvordan du tolker signaler fra henne, og at det skaper mistanke om at det er andre med i bildet. Dine tanker er rasjonelle og velbegrunnede. Hvis det er tilfellet, så skjønner hun at du ikke er en tosk som kan lures trill rundt. Det er slik du fremstår nå, hvis hun er utro eller legger opp til det. Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Ikke ta opp dine mistanker med henne. det gjør at hun vet at du følger med å hun vil da ta forholdsregler for å gjemme aktiviteten sin. Høres ut som hun ikke har helt rent mel i posen og jeg ser ikke bort ifra at hun er ute etter en erstatter på sikt. jeg gir forholdet deres 3 mnd til også gjør hun det slutt. gl, TS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå