Imlekk Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Jøsses. Hva er grunnlaget ditt for å si alt det der, Horten? 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Og hva har det med rettigheter å gjøre? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) For ordens skyld: DETTE er et inngrep på menns rettigheter! http://www.dagbladet.no/2016/04/22/nyheter/svolver/nordland/innenriks/overgrep/43955990/ Det Market snakker om er klaging fordi man ikke har noe å klage over. White people problems. White whine. First world problems. Egosentrisme. Eller rett og slett mangel på empati. Endret 27. april 2016 av Shruggie 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) For ordens skyld: DETTE er et inngrep på menns rettigheter!Bleieskift-nekt greia er nå en ting, en annen morsom sak i artikkelen er denne; ... menn jobber på en annen måte enn kvinner. De kan også utføre en rekke fysisk tunge arbeidsoppgaver ...Artig konkretisering av kjønnsbestemt bruksområde. Endret 27. april 2016 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Jepp. Og pass på at kvinnene ikke oppnår orgasme når de sitter og tramper på rokken og spinner garn! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Moderatormelding 5 innlegg slettet grunnet avsporing. Tilbakemeldinger skal ikke tas i tråden - dette vil bli belønnet med advarsel. Bruk PM eller Tilbakemeldinger-kategorien 1 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 For ordens skyld: DETTE er et inngrep på menns rettigheter! http://www.dagbladet.no/2016/04/22/nyheter/svolver/nordland/innenriks/overgrep/43955990/ Det Market snakker om er klaging fordi man ikke har noe å klage over. White people problems. White whine. First world problems. Egosentrisme. Eller rett og slett mangel på empati. Beleilig å bare definere det som ikke passer inn i ens egen ideologi som syting ikke sannt? Jaja det er ihvertfall viktigere enn svarte folks svarting syting. SJW problems. 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Sukk... Problemet er at dere ikke evner å diskutere trådens faktiske tema. DET er beleilig. Jeg trenger vanligvis ikke anstrenge meg voldsomt for å argumentere mot dere uansett, men når dere diskuterer noe som ikke dekkes av temaet i tråden, så er det jo basically walkover og gratispoeng. Dere burde virkelig vurdere å sette dere inn i hva tråden snakker om. Rettigheter. Ikke at en fjott fra Nord-Norge føler at han er så fantastisk at alle burde prate om ham. Endret 28. april 2016 av Shruggie 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 http://www.dagbladet.no/2016/04/28/kultur/meninger/debatt/barnefordeling/samver/44025093/ Et tilfelle som belyser trådens problemstilling. Ikke bare det, det viser hvor sterkt kvinnens stilling faktisk står i barnefordelingssaker. Mor kan som regel gjøre nøyaktig hva hun vil, uten konsekvenser. Konsekvensene er det far og barn som får. 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Er jeg mannshater om jeg påpeker at vi bare har én side av saken? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Er jeg mannshater om jeg påpeker at vi bare har én side av saken?Nei, men du virker litt blind for at dette er alt annet enn en unik sak. Lite interessert i barnets beste vil jeg si. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hvordan vet du om det er en unik sak hvis du bare har en side av saken? 2 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Fordi han har bestemt seg på forhånd og er strengt tatt ikke så opptatt av fakta. Et klassisk kjennetegn på MRAer og feminister i likestillingsdebatten. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Personlig mener jeg det er et klassisk kjennetegn på folk som er opptatt av å utnytte enkelteksempler til å fremme sin egen agenda. Om de er MRAer, forumfolk eller aliens spiller liten rolle. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Nåja. Anekdotiske bevis og annen uredelig bevisføring virker å være et fenomen som forekommer langt hyppigere i noen politiske interessegrupper enn andre. Blant annet i de jeg nevnte. Men det er en annen debatt. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Ja, retorikken blir enklere og enklere for hver dag som går 1 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Er det ikke grunn til å anta at kvinner (i snitt) alltid har hatt egenskaper som passer til å gjøre det bedre i regulær skole, men de har ikke hatt samme muligheten til å la disse egenskapene komme fram i statistikken før senere tid, fordi det er først nå store deler av befolkningen går igjennom en relativt teoritung skolegang? AtW Hvis det er en grunn til å anta dette, finnes det noe data? Det det finnes data på, linket i mine tidligere poster her, er at jenter trives bedre en gutter i en hverdag med mindre fysisk aktivitet. Mye av aktiviteten jeg selv drev med når jeg var barn er i dag ikke tillat i skoletiden og mange foreldre nekter barna å gjøre utenfor skolen. Så jeg synes vi burde begynne med dette. Det du skriver om fysisk aktivitet er jo en av grunnene. Videre så er det endel som tyder på at menn har større varians i IQ (og mange andre ting), noe som fører til lavere gjennomsnittskarakter (fordi toppytelse ikke gir noe bedre karakterer enn god ytelse ihvertfall fram til VGS er ferdig.) AtW Er også noe som tyder på at kvinnelige lærere forskjellsbehandler i større grad enn mannlige lærere: http://www.huffingtonpost.co.uk/2012/02/16/female-teachers-give-male_n_1281236.html Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 "Bør professoren sendes på gangen?" http://maskulinist.no/?p=5257#more-5257 PS: Jeg får eventuelt komme med kommentar senere. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 "Bør professoren sendes på gangen?" http://maskulinist.no/?p=5257#more-5257 PS: Jeg får eventuelt komme med kommentar senere. "Flere av de kvinnelige studentene mente blant annet at menn måtte stoppes og hindres fra å prate slik at kvinnene skulle slippes til." Wow. Man skal lese mye dumt. Latterlige holdninger. De aller aller fleste holder uansett kjeft, så er det kanskje 3-4 som sier noe i løpet av forelesningene. Og det er både gutter og jenter som snakker. Det er iallefall min erfaring etter fem år med høyere utdanning. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Igjen: Denne tråden handler om rettigheter, ikke hva idioter sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå