Gå til innhold

Kamp for menns rettigheter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

For ordens skyld: DETTE er et inngrep på menns rettigheter!

Bleieskift-nekt greia er nå en ting, en annen morsom sak i artikkelen er denne;

... menn jobber på en annen måte enn kvinner. De kan også utføre en rekke fysisk tunge arbeidsoppgaver ...

Artig konkretisering av kjønnsbestemt bruksområde. Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

For ordens skyld: DETTE er et inngrep på menns rettigheter!

http://www.dagbladet.no/2016/04/22/nyheter/svolver/nordland/innenriks/overgrep/43955990/

Det Market snakker om er klaging fordi man ikke har noe å klage over. White people problems. White whine. First world problems. Egosentrisme. Eller rett og slett mangel på empati. 

Beleilig å bare definere det som ikke passer inn i ens egen ideologi som syting ikke sannt?

Jaja det er ihvertfall viktigere enn svarte folks svarting syting. SJW problems.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Sukk...

Problemet er at dere ikke evner å diskutere trådens faktiske tema. DET er beleilig. Jeg trenger vanligvis ikke anstrenge meg voldsomt for å argumentere mot dere uansett, men når dere diskuterer noe som ikke dekkes av temaet i tråden, så er det jo basically walkover og gratispoeng.

Dere burde virkelig vurdere å sette dere inn i hva tråden snakker om. Rettigheter. Ikke at en fjott fra Nord-Norge føler at han er så fantastisk at alle burde prate om ham.

Endret av Shruggie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Er jeg mannshater om jeg påpeker at vi bare har én side av saken?

Nei, men du virker litt blind for at dette er alt annet enn en unik sak. Lite interessert i barnets beste vil jeg si.
Lenke til kommentar

Nåja. Anekdotiske bevis og annen uredelig bevisføring virker å være et fenomen som forekommer langt hyppigere i noen politiske interessegrupper enn andre. Blant annet i de jeg nevnte. Men det er en annen debatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ikke grunn til å anta at kvinner (i snitt) alltid har hatt egenskaper som passer til å gjøre det bedre i regulær skole, men de har ikke hatt samme muligheten til å la disse egenskapene komme fram i statistikken før senere tid, fordi det er først nå store deler av befolkningen går igjennom en relativt teoritung skolegang?

AtW

Hvis det er en grunn til å anta dette, finnes det noe data?

Det det finnes data på, linket i mine tidligere poster her, er at jenter trives bedre en gutter i en hverdag med mindre fysisk aktivitet. Mye av aktiviteten jeg selv drev med når jeg var barn er i dag ikke tillat i skoletiden og mange foreldre nekter barna å gjøre utenfor skolen. Så jeg synes vi burde begynne med dette.

Det du skriver om fysisk aktivitet er jo en av grunnene. Videre så er det endel som tyder på at menn har større varians i IQ (og mange andre ting), noe som fører til lavere gjennomsnittskarakter (fordi toppytelse ikke gir noe bedre karakterer enn god ytelse ihvertfall fram til VGS er ferdig.)

AtW

Er også noe som tyder på at kvinnelige lærere forskjellsbehandler i større grad enn mannlige lærere:

http://www.huffingtonpost.co.uk/2012/02/16/female-teachers-give-male_n_1281236.html

Lenke til kommentar

"Bør professoren sendes på gangen?"

http://maskulinist.no/?p=5257#more-5257

PS: Jeg får eventuelt komme med kommentar senere.

"Flere av de kvin­ne­lige stu­den­tene mente blant annet at menn måtte stop­pes og hind­res fra å prate slik at kvin­nene skulle slip­pes til."

Wow. Man skal lese mye dumt. Latterlige holdninger.

De aller aller fleste holder uansett kjeft, så er det kanskje 3-4 som sier noe i løpet av forelesningene. Og det er både gutter og jenter som snakker. Det er iallefall min erfaring etter fem år med høyere utdanning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...