remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 hmm... hvis dere vil kalle 2.5 g for GSM nettet m/gprs... så hva er da UMTS med støtte for GSM nettet? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) julen er grønn... snøen er hvit... Endret 21. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hallo? Se på hva du sier. Såklart kan den ha full støtte på UMTS når det er 3G mobil. Og fordi den har gsm støtte betyr nødvendigvis ikke at den ikke har full støtte på UMTS. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 bare glemm det jeg sa... fikk et bedre svar på et annet forum... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Og vil du dele svaret med oss? Du fikk et annet svar enn det du trodde var rett? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 du er innepå noe Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Altså 2G var vanlig GSM uten den pakkesvitsjede delen GPRS. 2.5G er betegnelsen på GSM + GPRS. 3G er betegnelsen på UMTS. Så er det jo forskellige releaser innenfor UMTS igjen da. Release 99 er det første steget, hvor selve radiogrensesnittet(UTRAN) er nytt. så kommer vel release 4 og 5 med åra også. Nettop fordi vi idag benytter GSM og UMTS er på vei inn er det nødvendig å støtte begge nettene. Derfor lager produsentene hybridtelefoner. Synd de benytter samma IMSI nummer for å identifisere deg på i både GSM og i UMTS. Denne koden går i klartekst i GSM. Får man tak i den så kan man benytte den også i UMTS. Da får man sikkert en fin regning i posten. Erke særlig vanskelig å snappe opp det IMSI nummeret. Bare kjøpe no billig utstyr å sette seg ned utenfor en GSM mast. Vips så har du det + masse annet du er innepå noe Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Nettopp... Så du har tatt feil lenge nå du : Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 wtf? trykte på edit men det kom opp som et nytt inlegg wtf2. hvorfor virka itj quote i det første? eulogy: jeg tok feil Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) nobody is perfect men det var noen som også ville kalle det for 2/3G nett.... det er nok det som passer best... for 3g har uendlige muligheter.... Endret 21. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Bra du innrømmer det da. Men du fikk det svaret herfra da, ikke fra et annet forum. Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hmmm t610 Eller z600? Ingen av dem de er ikke noen gode telefoner noen av dem spør du meg! Jeg liker dem ikke men vist jeg skulle valgt ville det blitt. t610. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvorfor legger du inn en post i denne tråden...den døde for 4 månder siden.. Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvorfor legger du inn en post i denne tråden...den døde for 4 månder siden.. Den var vist kun skindød. For nu lader det til, at der er kommet liv i den igen. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Det var en seig jæ.vel. Endret 14. mars 2004 av Habla Lenke til kommentar
Habla Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Siden denne posten fortsatt lever, så velger jeg å komme med følgende forslag. Hvis du ikke har kjøpt mob. ennå så kan du like godt vente til juli på k700. (den som venter på noe godt, venter på SE) Lenke til kommentar
SonY_EricssoN Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Fordeler med Z600 fremfor T610:Bedre display Generelt raskere (SMS, java, menyer osv..) Fordeler med T610 fremfor Z600: MYE raskere infrarød (10x raskere) Bedre design Bedre batteri Jeg hadde valgt T610 hvis jeg måtte valgt mellom disse... Det er ikke batteriet på Z600 som er dårligere, men at den har en skjerm av typen TFT som trekker mer strøm enn STN-skjermene som sitter i T610. Og en av grunnene til at telefonene fra SE kan være litt "treige", er at de bruker en del billigere og svakere prossesorer for å få prisen på telefonene nedover. Hvis man studerer priser hos diverse mobilforhandlere, oppdager man fort at telefoner som T610, T630 og Z600 er en god del billigere enn andre telefoner i samme klasse. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Du skulle ikke tilfeldigvis være fan av SE med det navnet der vel?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå