akelbo Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Capybaras kommende «roguelike»-spill har fått lanseringsvindu.Utforsk en stor og mystisk verden i Below til sommeren Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 SLIK er det en gametrailer skal være! Teaser litt med hvordan spillet er, gir oss et kjapt intrykk og wower oss litt med fête områder. 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 SLIK er det en gametrailer skal være! Teaser litt med hvordan spillet er, gir oss et kjapt intrykk og wower oss litt med fête områder. Nope! Helt feil! Det skal være en lang cinematic der gameplay er i tredje perspektiv sånn at du egentlig ikke vet om det er ekte gameplay engang. 1 Lenke til kommentar
Lolwut Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Tåpelig å kalle alle spill med permadeath for roguelikes når så godt som alle andre trekk fra Rogue mangler. Burde egentlig vært forbudt å bruke ordet om spill som ikke tilbyr et tekst og tile-basert grensesnitt. Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Tåpelig å kalle alle spill med permadeath for roguelikes når så godt som alle andre trekk fra Rogue mangler. Burde egentlig vært forbudt å bruke ordet om spill som ikke tilbyr et tekst og tile-basert grensesnitt. Denne betegnelsen er nok kommet for å bli, enten man er enig eller ikke. Det er vel heller "ingen" som forventer at et roguelike spill i dag skal være veldig likt det som i sin tid startet rogue sjangeren. Ellers synest jeg spillet ser ut til å skape veldig kul stemning, selv om jeg personlig ikke er allverdens fan av permadeath nå til dags. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Permadeath? Nein danke. Det betyr permadeath for tastaturet mitt, også. Det ser jo innmari flott ut, da, men hva er greia med så knøttliten character? J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå