Gå til innhold

Hva er din favoritt platform gjennom alle tider?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vanskelig å si...

amiga: wings of fury, pang, dune, barbarian, moonstone, dogs of war, seymour goes to hollywood, golden axe, lotus, international karate +, skidmarks, rick dangerous, SAY, firepower, lost vikings, bubblebobble, drip, OSV OSV....

nes/snes: zelda, mario, final fantasy 1-6, gaia, secrets of mana, breath of fire og alle de deilige rollespillene.

ps/ps2: final fantasy 7-10, soulblade, tekken, metal gear serien....

xbox: ikke noe særlig.

gc: zelda: wind waker, metroid prime, soul calibur 2.

Lenke til kommentar

C64 med Game Master III cartridge.

Beste spilla? Green Beret, Commando, Super Sprint.

Spill som summergames etc førte jø bare til ødelagte jøysticks.

Men helt enig med at PC'n er den beste plattformen.

Noen som var like hekta som meg på Kings Quest 1 (originalen, ikke remake'n).

Har forøvrig også "Sega Gamegear" i skuffen, men den ble skrinlagt så kjapt at jeg har ikke noe særlig med spill til den. :(

Lenke til kommentar
Linux!!

TUX RACER 4 EV0R!!! :lol:

Jeg fikk aldri spilt det fordi jeg ikke fikk lagt in Radeon-drivere, men over til topic:

Jeg syns Nintendo, PlayStation og PlayStation 2 har mange gode spill og fine historier. Nintendo hadde spillene Buble-Boble og Super-Mario Brothers-serien. Digger grafikken på Nintendo-versjonen av Super-Mario-serien. PlayStation har Gran Turismo og GTA (Ja, det var faktisk her GTA-serien startet). PlayStation 2 spiller jeg ikke så mye. Men er det et spill jeg liker, så er det Gran Turismo 3 og GTA 3.

Synd at halvparten av brukerne her ikke var født når Nintendo kom ut. Har MANGE gode minner fra den tiden :roll:

Lenke til kommentar

Tror nok jeg kaster min stemme på PC som tidenes platform, rett og slett fordi jeg har brukt mest tid på den. Var innom NES, C64 og Amiga noen år hver før jeg kjøpte den første pc'n, så det er mye nostalgi der... men PC'n har jeg hatt masse moro med i hele 11 nå, fra X-Wing og Doom i -92 helt opp til KOTOR nuh. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...