Gå til innhold

Hva er din favoritt platform gjennom alle tider?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel...pc har jeg sikkert hat meste glede av men jeg mimrer om commondore og amiga og lengter tilbake til den tid. Innbiler meg at alt var mye bedre da.

Mest Amiga 500 da. Har komemt en ny amiga for de som ikke vet.

www.amiga.com

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Jeg syntes det er "deiligere" å spille på konsoll. Det er så behagelig å legge seg godt til rette i so****** og spille på en 32" TV med sourround. Er også litt mer sosialt siden flere kan spille sammen. Jeg liker derfor bedre å spille på en konsoll (utenom Xbox pga av ræva kontroll). Fordelen er også at du slipper dumme feilmeldinger og virus.

*Tenke ut onde vodoo saker om Bill Gates*

Hadde det stått "Hva er den beste SPILL plattformen i topicen hadde jeg svart dette.

Likevel må jeg nok si at pc-en er den suverene vinneren. Du finner flere bra spill og alle har stort sett bedre grafikk enn de som finnes på konsoll. Du kan også bruke pc-en til så mye mer.

EDIT: Der det står so****** = s.o.f.a.e.n......... Er det noe galt i å si F.A.E.N egentlig? Dette var lov i det forrige forumet

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

Atari, det var tider det.

Husker spesielt godt det morsomme spillet, hvor man skulle få seg ut av labyrinten uten å bli tatt. Var sånne blå og røde firkanter som gikk gjennom den også. Også var det flere forskjellige nivåer liksom... Hehe, lenge siden, men husker fortsatt en god del. Gamle spill er morsommere enn nye spill. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg vinkler topic inn på platform-spill i stedet :)

Atari2600 - Montezuma's Revenge

AtariXE - Karateka

Amiga500 - Giana Sisters

Commodore64 - ghost'n goblins

Nes - Probotector

Snes - Super Castlevania IV

Playstation - Castlevania: Symphony of the Night

Er vel vanskelig å finne rene platformspill nå til dags, noe jeg syntes er kjipt. Er lei av dårlige kameravinklinger og treige/upresise bevegelser. I SuperSmashBrothers Melee for gamecube på adventure-mode, så ser man hvordan et nytt Mario-spill kunne blitt laget. Full 3D sidescroller.Men platformspillenes dager er nok talte..

Lenke til kommentar

Savner dem gode spillene med ekte sjarm.

Amiga spillene var som regel bra laget, og gleden ved å spille dem var utrolig høy.

Som en nevner over med dårlige kameravinkler, det er egentlig utrolig irriterende.

Eneste pc spill som har fenget virkelig er : Monkey Island 1-2, Indiana Jones spillene. Av nyeste er har jeg vært stor tilhenger av Max Payne, og selvsagt Counterstrike,men dem første versjonene av Counterstrike var best ;).

Savner plattform spillene, nei det ender nok med at må reise hjem å hente Amigaen, bare så synd at stickene er i så dårlig stand :grine: . Noen som veit hvor kan skaffe nye?

The one and only!

cat900.jpg

Endret av wildcat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...