espen999 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Snes og Xbox. Husker enda de mange, mange timene som gikk bort på å spille Zelda til Snes, fytti katta. Lenke til kommentar
wildcat Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Amiga: Giana sisters,Robin Hood,Rick Dangerous,Silkworm,Nitro,speedball mange flere... Amiga ligger mitt hjerte nærmest Endret 23. november 2003 av wildcat Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/toys/5d39/ Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) vel...pc har jeg sikkert hat meste glede av men jeg mimrer om commondore og amiga og lengter tilbake til den tid. Innbiler meg at alt var mye bedre da. Mest Amiga 500 da. Har komemt en ny amiga for de som ikke vet. www.amiga.com Endret 23. november 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
sondremann Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Dreamcast må sies å være min favoritt. Meget god maskin med mange kvalitetsspill som hadde fortjent en bedre skjebne. Lenke til kommentar
wildcat Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Amiga 500 tiden var bekymringsløs tid *grin* Rett hjem fra barneskolen med Amiga'n i tankene, kom på Pirates var drit bra, North and south var ikke å legge i skuffen det heller Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Må si PSX. Lurer på hvor mange timer som har gått med til MGS, Tony Hawk's (særlig 2) og Tekken 3. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Må si PSX. Lurer på hvor mange timer som har gått med til MGS, Tony Hawk's (særlig 2) og Tekken 3. Knuser deg i tekken3 : hehe.. Endret 24. november 2003 av |SeVen| Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hehe, jeg må nokk si Xbox, men også min første spillkonsoll da en fin fin Atari *Brings back memories* Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Super Mario Bros på vanlig Nintendo Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 PC er en genial platform og min soleklare favoritt. - Den har et enormt utvalg av spill - Den takler alle slags spilltyper. f.eks strategi, flightsims og fps er rett og slett ikke noe særlig på konsoll. - Den kan brukes til mer enn bare spill - Den kan emulere andre platformer. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Jeg syntes det er "deiligere" å spille på konsoll. Det er så behagelig å legge seg godt til rette i so****** og spille på en 32" TV med sourround. Er også litt mer sosialt siden flere kan spille sammen. Jeg liker derfor bedre å spille på en konsoll (utenom Xbox pga av ræva kontroll). Fordelen er også at du slipper dumme feilmeldinger og virus. *Tenke ut onde vodoo saker om Bill Gates* Hadde det stått "Hva er den beste SPILL plattformen i topicen hadde jeg svart dette. Likevel må jeg nok si at pc-en er den suverene vinneren. Du finner flere bra spill og alle har stort sett bedre grafikk enn de som finnes på konsoll. Du kan også bruke pc-en til så mye mer. EDIT: Der det står so****** = s.o.f.a.e.n......... Er det noe galt i å si F.A.E.N egentlig? Dette var lov i det forrige forumet Endret 24. november 2003 av Zlash Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Knuser deg i tekken3 : hehe.. Det gjør du ikke. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Atari, det var tider det. Husker spesielt godt det morsomme spillet, hvor man skulle få seg ut av labyrinten uten å bli tatt. Var sånne blå og røde firkanter som gikk gjennom den også. Også var det flere forskjellige nivåer liksom... Hehe, lenge siden, men husker fortsatt en god del. Gamle spill er morsommere enn nye spill. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg vinkler topic inn på platform-spill i stedet Atari2600 - Montezuma's Revenge AtariXE - Karateka Amiga500 - Giana Sisters Commodore64 - ghost'n goblins Nes - Probotector Snes - Super Castlevania IV Playstation - Castlevania: Symphony of the Night Er vel vanskelig å finne rene platformspill nå til dags, noe jeg syntes er kjipt. Er lei av dårlige kameravinklinger og treige/upresise bevegelser. I SuperSmashBrothers Melee for gamecube på adventure-mode, så ser man hvordan et nytt Mario-spill kunne blitt laget. Full 3D sidescroller.Men platformspillenes dager er nok talte.. Lenke til kommentar
JumboJet Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 1: SNES 2: PSOne 3: PS2 Lenke til kommentar
wildcat Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Savner dem gode spillene med ekte sjarm. Amiga spillene var som regel bra laget, og gleden ved å spille dem var utrolig høy. Som en nevner over med dårlige kameravinkler, det er egentlig utrolig irriterende. Eneste pc spill som har fenget virkelig er : Monkey Island 1-2, Indiana Jones spillene. Av nyeste er har jeg vært stor tilhenger av Max Payne, og selvsagt Counterstrike,men dem første versjonene av Counterstrike var best . Savner plattform spillene, nei det ender nok med at må reise hjem å hente Amigaen, bare så synd at stickene er i så dårlig stand :grine: . Noen som veit hvor kan skaffe nye? The one and only! Endret 24. november 2003 av wildcat Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Savner plattform spillene, nei det ender nok med at må reise hjem å hente Amigaen, bare så synd at stickene er i så dårlig stand :grine: . Noen som veit hvor kan skaffe nye? Hmm tror jeg har et par av dem liggende i kjelleren.... Kjøpe billig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå