Redaksjonen. Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Nå er to CH-53K King Stallion i lufta.Dette helikopteret har like mye kraft som sju Sea King Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Flyvende vindmøller? Makan til tull. Nei dette kommer aldri til å fungere! Lenke til kommentar
tjokkis_ii Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Jeg synes TU.no burde bestemme seg for én standard for bruken av tusenskilletegn. På TU.no brukes både punktum og mellomrom, og firesifrede tall skrives både med og uten skilletegn. Personlig ville jeg foretrukket det som er anbefalt av de fleste som gir råd om typografi, Mellomrom som tusenskilletegn, og firesifrede tall uten skilletegn. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Jeg elsker disse beista. Har gjort det siden jeg bygget en modell av det da jeg var liten.Det er vanskelig å fatte hvor svære de egentlig er på de bildene.Hvis man plasserer en mann på rotorhodet så skjønner man litt bedre størrelsen. 2 Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Jeg elsker disse beista. Har gjort det siden jeg bygget en modell av det da jeg var liten. Det er vanskelig å fatte hvor svære de egentlig er på de bildene. Hvis man plasserer en mann på rotorhodet så skjønner man litt bedre størrelsen. Sjekk denne sammenligningen: http://www.aerospaceweb.org/question/helicopters/size/size-comparison.jpg Jeg bygger en flygende RC-modell av MI-26 nå i skala 1:72. Den er større enn min Modell av Lynx i skala 1:32. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå