karoald Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Nordlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Flott nordlysbilde! Fin komp og flott farge på nordlyset! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Se her har a' Aurora slått til med smell og da tenker jeg ikke på hu som sang for 8 millioner på amerikansk TV. Det er nesten så man kan høre det knitre av elektrisitet i bildet. Nå vet jeg jo ikke om du er enig med meg når jeg tenker kanskje noe sånt som drøyt 2,5 til 3 cm. beskjæring i topp for å få en mer markant utgang på øvre ramme av den mørke diagonalen. Det vil antagelig øke spenningen i bildet og senker samtidig betrakters blikk noe så man blir mer obs. på speilingene i vann i bildets nedre del. Dette kan du jo scrolle opp og ta en titt på om du er enig i. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Fint nordlysbilde igjen, selv om det ikke slår ditt forrige, men fortjener allikevel oppmerksomhet og kommentar. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Flott nordlysbilde! Fin komp og flott farge på nordlyset! Tusen takk for det! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Fint nordlysbilde igjen, selv om det ikke slår ditt forrige, men fortjener allikevel oppmerksomhet og kommentar. Mvh Ragnar Tusen,tusen takk. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Se her har a' Aurora slått til med smell og da tenker jeg ikke på hu som sang for 8 millioner på amerikansk TV. Det er nesten så man kan høre det knitre av elektrisitet i bildet. Nå vet jeg jo ikke om du er enig med meg når jeg tenker kanskje noe sånt som drøyt 2,5 til 3 cm. beskjæring i topp for å få en mer markant utgang på øvre ramme av den mørke diagonalen. Det vil antagelig øke spenningen i bildet og senker samtidig betrakters blikk noe så man blir mer obs. på speilingene i vann i bildets nedre del. Dette kan du jo scrolle opp og ta en titt på om du er enig i. Roar Du har sikkert rett---det var enormt den kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg