Gå til innhold

Hvordan vil Sverige se ut i 2025 ?

Anbefalte innlegg

Du slår meg som den mest uinformerte personen i hele tråden, vet du egentlig noenting? :)

På hvilke måter vil du tilfredsstille migrantene ytterligere? Ser du ikke ironien i at du vil bestikke dem slik at de ikke sprenger deg i luften?

Disse bestikkelsepengene, skal vi ta de fra at du og andre betaler mer skatt? Hvor vil du ta pengene fra?

Med deg i fronten er vi sikkert på vei mot et perfekt samfunn.

Bestikke dem sier du? For å ikke sprenge meg i lufta? Meg i fronten? Saklige greier 

Tror det hadde vært langt mer forklarende om du hadde gitt uttrykk for hvordan du mener man burde opptre ovenfor asylsøkere som får innvilget opphold ettersom jeg skjønner at skolegang og jobbmuligheter blir sett på som bestikkelser!?! Syntes du det ikke er verdt å prøve og integrere dem engang, bare få de kastet på hue ut uavhengig av internasjonale forpliktelser? Er du uenig i lovverket vårt eller hvordan Europa har håndtert krisen?

Japan tar ikke imot flyktninger. Det gjør heller ikke de fleste golfstatene, blant annet Kuwait, Bahrain, Qatar og Saudi-Arabia.

Libanon og Jordan har stengt grensene sine for syriske flyktninger.

Kina tar heller ikke imot migranter.

Så hvorfor skal Norge gjøre det?

Flott lite knippe land du ser opp til her....La oss kopiere politikken til Saudi og Kina liksom.

Hvorfor Libanon og Jordan har stengt grensene kommer vel mest av at de allerede har tatt imot henholdsvis en og to millioner flyktninger! Tenkt på det du som gråter deg i søvn hver natt fordi Norge tok imot 30 000 ifjor... Det handler om å få litt perspektiv på ting her under nisselua tror jeg.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, og Norge bruker mer penger på de 30.000 enn Libanon gjør på de 2,5 millionene. Libanon får støtte ifra mange andre land og organisasjoner for å ta imot flyktninger. Det er business. De har dessuten samme kultur. Og leirene voktes av militæret. De inneholder flest kvinner og barn.

Send de 30.000 til Libanon og støtt arbeidet der. Eller sett dem på lukkede mottak, voktet av det militære, med skarp ammunisjon. La oss se hvor mange som kommer til Norge.

Endret av misanthrope
Lenke til kommentar

Thoto79, Poenget er at du lyver, igjen. Ingen land i Europa er nødt til å importere terrorister.

Vi kan selvfølgelig hindre dem adgang ved grensen, slik flere land gjør.

Se her ja, hadde ikke noe ordntlig svar og skjønte at du hadde formet tidenes mest idiotiske post som du selvfølgelig ikke kopierte og siterte med her, forståelig nok da den måtte ha vært pinlig å måtte lese igjen. Men så klarer du faenmeg å dra den utrolig ufine og etterhvert så velbrukte hersketeknikken din: "du lyver igjen"! Er du klar over at det er tredje gang på like mange sider du tillater deg å skrive dette? En lavpannet floskel som ser ut til å være favoritten din og jeg blir ikke veldig imponert av idioter som bedriver med slike bevvisst provokasjon fordi egne standpunktet ikke holder vann i seg selv.

Nå håper jeg du forstår at du har en oppgave foran deg og det er å vise til hvor jeg skrev at "land i Europa er nødt til å ta imot terrorister". Ettersom dette er klassisk rasshøl move av deg og fremstilt som en løgn, så må man vel trekke konklusjonen om at jeg også har skrevet dette?

Om du ikke finner noe sted at jeg har skrevet at Europa er pliktige til å ta imot terrorister, så håper jeg du skjønner at du kan dra rett til helvete med disse LØGNENE dine og at du har mistet all troverdighet.. sånn om du noen gang hadde hatt noe slikt å miste mener jeg.

EDIT: Moderert litt så man ikke ble utestengt for livsstid her..... 

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Det skjer snaut 15000 voldtekter hvert år, og hvor mange av dem henger du deg opp i?

Ok, så la oss høre ditt forslag til å stoppe disse voldtektene.

Innfør tvungen registrering av DNA-profil for alle menn i Norge.

Garantert mer effektivt enn å ikke slippe flere muslimske innvandrere inn i landet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Se her ja, hadde ikke noe ordntlig svar og skjønte at du hadde formet tidenes mest idiotiske post som du selvfølgelig ikke kopierte og siterte med her, forståelig nok da den måtte ha vært pinlig å måtte lese igjen. Men så klarer du faenmeg å dra den utrolig ufine og etterhvert så velbrukte hersketeknikken din: "du lyver igjen"! Er du klar over at det er tredje gang på like mange sider du tillater deg å skrive dette? En lavpannet floskel som ser ut til å være favoritten din og jeg blir ikke veldig imponert av idioter som bedriver med slike bevvisst provokasjon fordi egne standpunktet ikke holder vann i seg selv.

Nå håper jeg du forstår at du har en oppgave foran deg og det er å vise til hvor jeg skrev at "land i Europa er nødt til å ta imot terrorister". Ettersom dette er klassisk rasshøl move av deg og fremstilt som en løgn, så må man vel trekke konklusjonen om at jeg også har skrevet dette?

Om du ikke finner noe sted at jeg har skrevet at Europa er pliktige til å ta imot terrorister, så håper jeg du skjønner at du kan dra rett til helvete med disse LØGNENE dine og at du har mistet all troverdighet.. sånn om du noen gang hadde hatt noe slikt å miste mener jeg.

Du skjønner utmerket godt at det henvises til at du mener vi er pliktige å ta imot inntrengere fra midtøsten med åpne armer. Dette er vi ikke. Vi overlever fint uten og således farer du med løgn, igjen... og igjen... og igjen... Helt til du får det påpekt nok ganger og deretter koker det over slik.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det skjer snaut 15000 voldtekter hvert år, og hvor mange av dem henger du deg opp i?

Ok, så la oss høre ditt forslag til å stoppe disse voldtektene.

Innfør tvungen registrering av DNA-profil for alle menn i Norge.

Garantert mer effektivt enn å ikke slippe flere muslimske innvandrere inn i landet.

Stort potensial for misbruk.

Lenke til kommentar

Thoto79, Poenget er at du lyver, igjen. Ingen land i Europa er nødt til å importere terrorister.

Vi kan selvfølgelig hindre dem adgang ved grensen, slik flere land gjør.

EDIT: Moderert litt så man ikke ble utestengt for livsstid her..... 

Du påstår at Norge MÅ ta imot flyktninger.

Det er løgn.

Mange land i verden velger å ikke ta imot flyktninger av flere ulike grunner. For eksempel at de ikke ønsker å importere terrorisme til sitt land eller at de velger å bruke resurssene på å hjelpe mange mennesker fremfor en håndfull migranter.

Libanon tok imot mange flyktninger, nå angrer de og prøver å reversere skaden. Det er en ærlig sak.

Dess mer jeg leser om ondskap dess mer innser jeg at det er mangel på kunnskap som forårsaker det. Du har kapasitet til å begå mye ondskap siden du mangler kompetanse og evne til å få den kompetansen. 

Kort sagt, du har ikke peiling på hva du gjør og det gjør deg til en farlig person, også for migranter.

Jeg tror ikke jeg kan få deg til å forstå, men tenk deg at du har kjempelyst å hjelpe migranter og du kjører milevis i bilen din for å hente dem og frakte dem dit de trenger. Desverre så er du en dårlig sjåfør og bilen din er så dårlig i stand at du stadig vekk havner i ulykker som koster passasjerene dine livet.

Poenget er at det å hjelpe kan være en katastrofe for de du hjelper om du ikke vet hva du holder på med.

Libanon er ganske sammenlignbart med Norge. De er rundt 4 millioner innbyggere og har over en million migranter. Skolesystem og helsevesen er overbelastet. Skolene går på flere skift for å få plass til alle. De som trenger medisinsk hjelp risikerer å dø i kø på sykehus. Det er et godt eksempel på inkompetent hjelp, migrantene som kom seg til Libanon opplever mye tragisk de burde vært skånet for.

Norge med deg i spissen ser jeg på som like inkompetent. Det finnes en grense over hvor mange migranter vi faktisk kan hjelpe på en god og forsvarlig måte, men inkompetente Norge forstår ikke det.

Dersom du hadde styrt innvandringspolitikken hadde jeg syntes oppriktig synd på alle migranter som var så uheldig å komme til Norge, de vil lide samme skjebne som sine brødre i Libanon.

Mine neste innlegg kommer til å være kortere, jeg tenker maks tre linjer slik at du klarer å prosessere alt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Dess mer jeg leser om ondskap dess mer innser jeg at det er mangel på kunnskap som forårsaker det. Du har kapasitet til å begå mye ondskap siden du mangler kompetanse og evne til å få den kompetansen. 

Kort sagt, du har ikke peiling på hva du gjør og det gjør deg til en farlig person, også for migranter.

Jeg tror ikke jeg kan få deg til å forstå, men tenk deg at du har kjempelyst å hjelpe migranter og du kjører milevis i bilen din for å hente dem og frakte dem dit de trenger. Desverre så er du en dårlig sjåfør og bilen din er så dårlig i stand at du stadig vekk havner i ulykker som koster passasjerene dine livet.

Poenget er at det å hjelpe kan være en katastrofe for de du hjelper om du ikke vet hva du holder på med.

Sånn som dette, denne type pompøs falsk faenskap hvor du i kjent brun stil manipulerer argumentasjonen over til at normalen er de onde... hehe du klarer altså å stemple en som bare viser grunnleggende medmenneskelighet i takt med FN konvensjonene og som gang på gang har prøvd å skrive hva brødhuene her ikke vil lese, nemlig at alle som ligger politisk ett sted mellom AP og Høyre er skjønt enige om at man må ha en fungerende innvandringspolitikk som ikke innebærer åpne sluser men derimot tøffe restriksjoner på antall men som heller ikke tillater at verdens rikeste land bare kan sitte å se på når verdensomspennende katastrofer inntreffer, bare fordi de ikke føler for det og at de "sliter" allerede med arbeidsløshet på 4%, du vet det stakkarslige landet hvor flere eier sin egen bolig enn leier og to biler er vanligere enn en.

Hvorfor dette gjøres, altså stemple meningsmotstandere som "onde" og samtidig tilegne dem meninger og egenskaper de aldri har hatt, er for å ikke selv framstå som det rasshølet man egentlig er når man egentlig har alt, men allikevel ikke ønsker å gi i nøden. Det er alltid noen av barna som aldri vil eller klarer å lære seg dette og det er alltid like trist og usjarmerende. Og når jeg sier normalen så regner jeg altså med at du forstår at kynikerne i disse type tråder med sine sinte hvite bitre brødre i kommentatorfeltene ikke er tverrsnittet av befolkningen, noe annet hadde vært rart du som framstår som en klarsynt der du sitter med perspektivet mens vi andre drukner i egen naivitet. Kvakksalvere kaller man sånne som selger inn noe under falsk flagg hvor baktanken kun er seg og sitt men samtidig dekker det over med ugyldig argumentasjon, tilegnelser av meninger og urettferdig retorikk for å ikke bli avslørt for hva man egentlig er. Du og geita_ er jo meningsfeller med masse overlappende ytringer, og da er det pussig hvordan ordlyden deres er så forskjellig. Kan det være at han, sprø som en kjeks og preget av innavl, faktisk er den reale av dere to mens du bedriver ett kvalmende selvforherligende spill hvor du forfekter de strengeste restriksjoner og viser minst hjerterom og forståelse, kanskje ikke er the good guy? En meget utradisjonell good guy må du sies å være isåfall, de pleier jo strengt tatt ikke være generaliserende kynikere da det ikke kan ende i annet enn ett kjempeparadoks.

Det hele blir pinlig når man så lett kan gjennomskue akkurat hvorfor du bruker denne type retorikk og argumentasjon som du bedriver. Snu alt på hodet og regne med å komme unna med det, du må være ny her i livet om du tror du ikke blir tatt på det.

Libanon er ganske sammenlignbart med Norge. De er rundt 4 millioner innbyggere og har over en million migranter. Skolesystem og helsevesen er overbelastet. Skolene går på flere skift for å få plass til alle. De som trenger medisinsk hjelp risikerer å dø i kø på sykehus. Det er et godt eksempel på inkompetent hjelp, migrantene som kom seg til Libanon opplever mye tragisk de burde vært skånet for.

Norge med deg i spissen ser jeg på som like inkompetent. Det finnes en grense over hvor mange migranter vi faktisk kan hjelpe på en god og forsvarlig måte, men inkompetente Norge forstår ikke det.

Dersom du hadde styrt innvandringspolitikken hadde jeg syntes oppriktig synd på alle migranter som var så uheldig å komme til Norge, de vil lide samme skjebne som sine brødre i Libanon.

Mine neste innlegg kommer til å være kortere, jeg tenker maks tre linjer slik at du klarer å prosessere alt.

Libanon og Norge som begge har ca samme folketall er sammenliknbart som du skriver, der de har tatt imot 1 million mens vi 30 000... og allikevel sitter man altså i harnisk her dag inn og dag ut over hvor inkompetente Norge er som kunne finne på å slippe inn en femtedel av Sverige og da ca 1/33 del av Libanon, selv med høyere levestandard og en større formue.

Verken jeg eller noen andre jeg noen gang har møtt har ønsket en million til Norge, jeg har faktisk ikke møtt noen som egentlig ønsker noen ifra midtøsten hit i det hele tatt. Du må forstå at vi gjør ikke dette for oss selv men for disse menneskene i nød. Tror du sivilisasjonen hadde vært der vi er idag om det ikke hadde vært en medfødt menneskelig egenskap, altså å hjelpe hverandre? Hele cluet her er at det lille vi gjør burde det være bred enighet om er riktig å gjøre, og før du får forfalsket budskapet mitt igjen her så får jeg vel forte meg å legge til at vi snakker om flyktninger i nød. Ikke matleie grekere, ikke lavtlønnede russere eller mennesker som allerede har opphold i ett annet land som er mindre attraktivt enn Norge, vi snakker derimot om forfulgte mennesker som må flykte ifra alt de eier og har, selv egen familie, ifra vår felles fiende Islamistene.

Nei vi kan ikke hjelpe "alle", utrolig at det må presiseres, men problemet mitt med deg og dere er at dere faen ikke vil hjelpe noen av den grunn at det ikke er til det aller beste for dere selv. Og med det glemmer Norges internasjonale renomè, medmenneskelighet og moral som morra di burde ha lært deg er det riktige å gjøre når noen gråter og har det vond, og da ikke minst når de er i livsfare. 

Tipper du bråfort kommer på viktigheten av slike "myke" politiske tilnærminger som bunner i medmenneskelighet på tvers av bakgrunn og opphav når det blir din eller vår tur til å måtte forlate hus og hjem på flukt. Det er da man krysser fingre og tær for at det er flere mennesker som meg enn det er deg her i verden, og heldigvis er jeg enda overbevist om akkurat det.

Lenke til kommentar

Thoto79, Det du ikke forstår er at vi lever i en verden med begrensede resursser.

Dess mer makt du hadde hatt over dette dess mer lidelse ville det vært. Det er en grunn til at jeg sier ondskap er mangel på kunnskap.

For hver person du tar imot her er det en busslast et annet sted som ikke får hjelp.

Flyktningstrømmen i Europa nå er en tragedie for både flyktninger og lokalbefolkninger.

Det er ikke godt nok å bare ha gode intensjoner og "gjøre sitt beste".

Folk sitter i årevis og venter på å svar på sine asylsøknader, er det snilt?

Hvor mange tusen har druknet i et forgjeves forsøk på å krysse havet og ta seg inn til Europa? Dette Thoto79 er du faktisk med å bidra til.

Tenk deg en familie som leser dine innlegg og bestemmer seg for å reise mot Norge. Bare familiefaren overlever reisen. Hva tror du han tenker om deg?

Hvis vesten tar imot alle ingeniører og leger, hvem skal bygge opp igjen landet senere?

De som ikke har råd til å betale menneskesmuglere for reisen, hva tror du de syntes om at vesten stjal alle menneskene landet deres utdannet?

Jeg er opptatt av bærekraftig utvikling. Å importere mennesker i nød til vesten er ikke bærekraftig, det er nesten 2 milliarder mennesker i køen.

En annen løsning må finnes.

Av og til må du innse at det du holder på med er galt, istedenfor å prøve å få det til å virke må du ta to skritt tilbake og begynne helt på nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Japan er vel et prakteksempel på et land som har skjønt hvordan verden fungerer.

http://chersonandmolschky.com/2015/04/13/islamic-terrorism-japan/

Må si det virker fint og problemfritt å bo i ett land uten religion, spesielt om man slipper den mest undertrykkende og minst liberale av dem alle..

MEN det er noe med disse holdningene de har som nettopp gjorde dem til våre fiender under krigen, de har fascisme i folkesjela litt som Islamistene. Så vet egentlig ikke om vi burde se opp til dem av denne grunn, dette kunne jo fort vært oss Ateister (eller kristne for den saksskyld), noe vi sikkert ikke hadde vært nevneverdig imponert over. Altså om de skulle ha nektet oss adgang og dermed generalisert oss alle på grunnlag av vårt opphav.

De bedriver Isolasjonisme (utover at de jo samtidig er NATO medlem forståss) som har noen fordeler men også ulemper, i det lange løp tror jeg bakdelene ved dette, ikke minst biologisk, er større enn fordelene. Det er jo mange grunner til at for eks USA gikk bort ifra Isolasjonismen de praktiserte fram til slutten av andre verdenskrig, ironisk nok forlot de vel denne mentaliteten først og fremst på grunn av nettopp Japan (Pearl Harbor) og ikke minst mulighetene de så i Stilehavet :)

Lenke til kommentar

Vi kan ikke ta imot alle, og det hjelper ingenting å ta imot noen.

1459860293183_1.png

Praktisk talt en endless supply av mennesker med lav intellektuell kapasitet, konsekvente sosialister og parasitisk natur. 

Ulempene er at Europa blir Afrika, noe Thoto ser på som akseptabelt. Hvorfor denne syke tanken om kulturelt selvmord? Hva er det som driver denne følelesen hos deg?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Forresten er det interessant at du ikke ønsker en million innvandrere til Norge. Hvor mange ønsker du egentlig?

Som sagt ønsker jeg ingen, altså ikke utover arbeidsinnvandring som vi jo trenger i enkelte sektorer som er noe vi styrer over helt selv med kun egen vinning for øyet. Men det er ikke våre behov som skal mettes akkurat i dette tilfellet her som vi snakker flyktninger. Utover det at vi tar litt ansvar for andre enn bare nordmenn ved katastrofer og krig (spesielt kriger som vi er enige i at finner sted og er delaktige i, slik som denne i Syria), så kommer jo norske interesser selvfølgelig før alt annet alltid.

Konflikten her oppstår med en gang noen får for seg at venstresiden har kjempelyst på flerkultur og ønsker at mennesker ifra alle verdensdeler bosetter seg her, bare for å få dem hit. Det er vel heller at lidelse trigger noe i oss som gjør at vi ønsker å hjelpe, sikkert litt kulturelt betinget og mye stammer nok ifra kristendommen (selv om jeg hater å gi de kred for slike grunnleggende menneskelige egenskaper), men da ikke for enhver pris. 

Derfor lager mange mye rør og styr og skaper mye hat og fordommer på ett feilaktig grunnlag ved at man tror andre nordmenn vil drite ned eget reir og er for åpne sluser koste hva det koste vil, men slik naivitet finnes bare i helt marginale grupperinger i Norge, altså ekte liberalister (de teller vel ett par tusen) samt de rødeste i Rødt (også ett par tusen mennesker) som jo også motsetter seg landegrenser og suverenitet.

Så her skapes det spøkelser hele veien, det er mange med sine egne små stygge ideologiske agendaer som ikke går av veien for å skape en polarisering mellom folket i landet, det blir mye skremsel og lite edruelighet og ikke minst ekstremt destruktivt for alle parter som jo tross alt skal bo videre her i Norge. Denne pågangen av flyktninger og asylanter klarer vi helt fint å begrense til at det ikke undergraver oss selv, det er jo tross alt like lite ønskelig for oss nordmenn som det er for evnt nye landsmenn om velferdstaten skulle gå under. Det dyrkes nå nærmest ett utopisk marerittscenario uten rot i virkeligheten.

Lenke til kommentar

(...) dette kunne jo fort vært oss Ateister (eller kristne for den saksskyld), noe vi sikkert ikke hadde vært nevneverdig imponert over. Altså om de skulle ha nektet oss adgang og dermed generalisert oss alle på grunnlag av vårt opphav.

De bedriver Isolasjonisme (utover at de jo samtidig er NATO medlem forståss) som har noen fordeler men også ulemper, i det lange løp tror jeg bakdelene ved dette, ikke minst biologisk, er større enn fordelene. Det er jo mange grunner til at for eks USA gikk bort ifra Isolasjonismen de praktiserte fram til slutten av andre verdenskrig, ironisk nok forlot de vel denne mentaliteten først og fremst på grunn av nettopp Japan (Pearl Harbor) og ikke minst mulighetene de så i Stilehavet :)

Nei det kunne ikke fort vært oss kristne eller ateister, med mindre vi plutselig begynner å lage jævelskap på lik linje med muslimer i verden. Det virker som du tror det er helt tilfeldig at de har adgangskontroll på akkurat muslimer? Tror nok japanerne er litt smartere enn som så. Hadde jeg forøvrig vært kristen, og blitt generalisert på grunn av at andre kristne i verden laget jævelskap, så hadde jeg bare blitt ateist, enkelt og greit. (og omvendt)

Jeg tror det har mer fordeler enn ulemper på lang sikt, spesielt med tanke på å opprettholde et fungerende demokratisk velferdssamfunn, fritt for neandertalere som har større forhold til en tulling i himmelen enn sitt eget avkom.

Biologisk sett har det ingenting å si om man isolerer seg helt. Selv norge med 5 millioner hadde klart seg fint uten noen farlig høy risiko for innavl i en slik situasjon. http://www.americanscientist.org/issues/pub/a-magic-number

Endret av Apox
Lenke til kommentar

1459860293183_1.png

Praktisk talt en endless supply av mennesker med lav intellektuell kapasitet, konsekvente sosialister og parasitisk natur. 

Ulempene er at Europa blir Afrika, noe Thoto ser på som akseptabelt. Hvorfor denne syke tanken om kulturelt selvmord? Hva er det som driver denne følelesen hos deg?

Rart, ser nesten ut som at Europa ikke flommes over av "en endless supply av mennersker med lav intellektuell kapasitet" om man ser på den framtidige befolkningsstagnasjonen i det framtidige Europa. Hvordan sammenfaller dette med dommedagsprofetiene dine egentlig? kan det være at det geniet her har glemt en faktor eller to i alt tøvet sitt?

I det hele tatt å skrive at hele menneskegrupper har lavere intellektuell kapasitet enn deg motbeviser jo at du har en høyere intellektuell kapasitet enn dem. Du fornekter deg liksom ikke ett øyeblikk. Komisk og trist på en gang.

Lenke til kommentar

1459860293183_1.png

Rart, ser nesten ut som at Europa ikke flommes over av "en endless supply av mennersker med lav intellektuell kapasitet" om man ser på den framtidige befolkningsstagnasjonen i det framtidige Europa. Hvordan sammenfaller dette med dommedagsprofetiene dine egentlig? kan det være at det geniet her har glemt en faktor eller to i alt tøvet sitt?

I det hele tatt å skrive at hele menneskegrupper har lavere intellektuell kapasitet enn deg motbeviser jo at du har en høyere intellektuell kapasitet enn dem. Du fornekter deg liksom ikke ett øyeblikk. Komisk og trist på en gang.

Thotogeniet har nok utelatt en faktor. Faktoren er deg, og mennesker som har dine syn. Dere ønsker å utgjevne befolkningsveksten i Afrika og flytte disse menneskene hit. Å påpeke at Afrika har betydelig lavere IQ enn Europa er fakta, bevist, uttalige ganger. Alle mennesker er ikke like. Vi er forskjellige, og vi er gode på forskjellige ting. Det er en grunn for at Europa og Usa har stått for nesten all innovasjon og fremskritt i det siste, historisk sett. Europeere har bedre intellektuell kapasitet. 

Du og mennesker som deler ditt syn om at alle mennesker er like, og at man kan flytte hele midtøsten/afrika til Europa og forvente at det skal produseres Europeere ser slik ut for mennesker som ikke er redd for å se virkeligheten slik den er:

monkeythree-01.jpg

Endret av Thitorkin2
Lenke til kommentar

Forresten er det interessant at du ikke ønsker en million innvandrere til Norge. Hvor mange ønsker du egentlig?

Som sagt ønsker jeg ingen, altså ikke utover arbeidsinnvandring som vi jo trenger i enkelte sektorer som er noe vi styrer over helt selv med kun egen vinning for øyet. 

Så du ønsker altså ingen asylsøkere hit. Kan jeg spørre hvorfor?

Du skriver også at pågangen av migranter kan begrenses, hvilke tiltak mener du kan iverksettes for å begrense pågangen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...