s.h.e Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Har forsøkt å skrive en liten tekst, kall det et slags dikt, fortell meg gjerne om det er helt på trynet. Jeg er Harald.Født og oppvokst i en ”lev, jobb og dø” kommune. Et sted som er barnevennlig og trygt,alle kjenner alle, ingen kjenner noen.Fasaden er alt, alle er så jævlig lykkelige, livet er et glansbilde fylt av regnbuer, solnedganger og nydelige fabeldyr.Meningen med livet er å vokse opp med sunne interesser og politisk korrekte holdninger.Man skal gifte seg med ungdomsskole kjæresten, stifte familie,skaffe seg jobb, være stolt av den. Tillatelse til å eldes med verdighet innvilges,får gullklokke med jobben. kongens fortjeneste medalje for lang og tro tjeneste, er beviset på at man har vunnet i livet.Jeg er HaraldMitt glansbilde har falmet.Hvem er du? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Jeg skjønner ikke hva du mener på slutten. Hvis det du beskriver er glansbildet, har alt falmet? Og hva er det erstattet med? Eller mener du at du selv er et glansbilde som samfunnet skaper? Og at du ikke lever opp til alles forventninger etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå