Gå til innhold

App for taleopptak? Android

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en gratis app som er god til å ta opp tale? Er en utleier som har oppholdt seg i min bolig gjentatte ganger, uten mitt samtykke (låst seg inn, tatt seg til rette, rotet rundt i mine saker osv når jeg ikke er hjemme), som jeg vil konfrontere og få et opptak med vedkommendes innrømmelse. Vet at personen vil innrømme dette, det er jeg ikke redd for.

Og vil det være lurt å ha telefonen i lomma, eller burde den helst ligge fritt? Regner med å få besøk av vedkommende iløpet av de nærmeste dagene, og tenkte at jeg for eksempel kan legge telefonen i en hylle like ved inngangsdøren, og så snakke med vedkommende ved døren.

Jeg vil først og fremst ha et slikt opptak for å kunne true med å gå til politiet, og håper at vedkommende lar seg skremme og blir mer samarbeidsvillig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HTC 500 har iallefall en slik app ferdig installert. Ellers får du bare prøve å lete igjennom google play og se om du finner noe. Husk å teste først.

Jeg fant ut at jeg har en slik app allerede, men usikker på om lydkvaliteten kan variere eller om det er andre vesentlige forskjeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...