Gå til innhold

Apalvika

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dramatisk og spennende etterbehandling .

Du har en vakker arbeidsreise her .

Mvh

Alec

Det er fullt lovlig å si at man ikke liker denne etterbehandlingen også altså! ;)

Min arbeidsreise er utrolig flott! Spesielt den uka høst/vår når jeg får med meg soloppgangen skikkelig! Det vil si at det skjer ikke hvert år..

Lenke til kommentar

Joda, så at det var noe spesielt her så tippa du hadde finni en sånn derre finurlig innstilling på kamera igjen.

Men her gjør jo også beskjæringen og 28 mm. sitt for dybdesuget i himmelen og dens speilinger.

Spesiell stemning i bildet.

Skriv det gjerne på min pirke- og smakskonto når jeg nevner 2 mm. kutt nede for å få en litt mer markant utgang på nedre ramme av diagonalen som dannes av skogspeilingen.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, så at det var noe spesielt her så tippa du hadde finni en sånn derre finurlig innstilling på kamera igjen.

Men her gjør jo også beskjæringen og 28 mm. sitt for dybdesuget i himmelen og dens speilinger.

Spesiell stemning i bildet.

Skriv det gjerne på min pirke- og smakskonto når jeg nevner 2 mm. kutt nede for å få en litt mer markant utgang på nedre ramme av diagonalen som dannes av skogspeilingen.

Roar

Hei Roar!

Nei dette er ikke noe finurlig fra kamera, dette har jeg mekka sjøl på pad'n.:)

Ser nå at jeg kunne kuttet litt mer nede for å få bedre utgang på speilingen.

Fint du kommer innom med kommentar, det settes pris på :) Du kan se hvordan det egentlig var denne morgenen på bildet jeg la ut i dag :)

Lenke til kommentar

Her er det bare å stå på hodet med hatten mellom tenna... FOR et lekkert bilde!! Dramatikk og mykhet i skjønn harmoni - med farger som smelter i hverandre.

Du er jo bare rå, Helene, og men overgår stadig deg selv!

Det var da voldsomt til go'ord da Gro! Blir jo nesten litt flau her..:)

Det var kjempehyggelig å få en så fin kommentar! Tusen takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...