Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Apalvika Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Wow, dette var da lækkert! Spesiell etterbehandling, men jeg liker det! 1 Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Ikke vanskelig å like dette........dramatisk og flott 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Wow, dette var da lækkert! Spesiell etterbehandling, men jeg liker det! Hei Fredrik! Måtte jo slå til med noe litt dramatisk når du hadde så innmari fint bilde før meg! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Ikke vanskelig å like dette........dramatisk og flott Kjempehyggelig at du likte bildet Kjetil! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Fin-fin etterbehandling med utmerket resultat ! Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Her har du gjort en skikkelig jobb Helene. Kjempemye Fin bilde. Genialt ;-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Fin-fin etterbehandling med utmerket resultat ! Mvh Ragnar Tusen takk Ragnar! Slett ikke alle som liker slik etterbehandling som dette. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Her har du gjort en skikkelig jobb Helene. Kjempemye Fin bilde. Genialt ;-) Tusen takk for kjempehyggelig kommentar Jimmy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Dramatisk og spennende etterbehandling . Du har en vakker arbeidsreise her . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Dramatisk og spennende etterbehandling . Du har en vakker arbeidsreise her . Mvh Alec Det er fullt lovlig å si at man ikke liker denne etterbehandlingen også altså! Min arbeidsreise er utrolig flott! Spesielt den uka høst/vår når jeg får med meg soloppgangen skikkelig! Det vil si at det skjer ikke hvert år.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Fin etterbehandling Takk for det Karin Ikke alle synes like mye om dette.. og det er helt greit Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Joda, så at det var noe spesielt her så tippa du hadde finni en sånn derre finurlig innstilling på kamera igjen. Men her gjør jo også beskjæringen og 28 mm. sitt for dybdesuget i himmelen og dens speilinger. Spesiell stemning i bildet. Skriv det gjerne på min pirke- og smakskonto når jeg nevner 2 mm. kutt nede for å få en litt mer markant utgang på nedre ramme av diagonalen som dannes av skogspeilingen. Roar 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Her er det bare å stå på hodet med hatten mellom tenna... FOR et lekkert bilde!! Dramatikk og mykhet i skjønn harmoni - med farger som smelter i hverandre. Du er jo bare rå, Helene, og men overgår stadig deg selv! 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Trykkende stemning i bildet, og med de vage fargene, så må jo dette bare bli supert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Joda, så at det var noe spesielt her så tippa du hadde finni en sånn derre finurlig innstilling på kamera igjen. Men her gjør jo også beskjæringen og 28 mm. sitt for dybdesuget i himmelen og dens speilinger. Spesiell stemning i bildet. Skriv det gjerne på min pirke- og smakskonto når jeg nevner 2 mm. kutt nede for å få en litt mer markant utgang på nedre ramme av diagonalen som dannes av skogspeilingen. Roar Hei Roar! Nei dette er ikke noe finurlig fra kamera, dette har jeg mekka sjøl på pad'n. Ser nå at jeg kunne kuttet litt mer nede for å få bedre utgang på speilingen. Fint du kommer innom med kommentar, det settes pris på Du kan se hvordan det egentlig var denne morgenen på bildet jeg la ut i dag Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Her er det bare å stå på hodet med hatten mellom tenna... FOR et lekkert bilde!! Dramatikk og mykhet i skjønn harmoni - med farger som smelter i hverandre. Du er jo bare rå, Helene, og men overgår stadig deg selv! Det var da voldsomt til go'ord da Gro! Blir jo nesten litt flau her.. Det var kjempehyggelig å få en så fin kommentar! Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Trykkende stemning i bildet, og med de vage fargene, så må jo dette bare bli supert. Tusen hjertelig takk for super kommentar! Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Veldigt bra .......... heilt te eg trykke se i fullstørrelse og blåse det opp i 100 % så slitter himmelen. Når det er sagt så liker jeg det veldigt godt i den størrelsen jeg får servert i utgangspunktet ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg