Alf Gunnar Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Hei. Jeg briker en god kraftig PC til Lightroom og Photoshop. Nå vil jeg ha en heftig Mac laptop, både til redigering og for kunne fotografere Tethered. Har ca null erfaring med Mac, så spørsmåler er om jeg vil få noe slags kompabilitetsproblem ved overføring av bildefiler mellom disse ? Er det andre mulige problemer ved å kjøre to såpass ulike OS, som jeg ikke engang har tenkt ? Håper noen god tips råd feedback ) Mvh Alf Gunnar Lenke til kommentar
se# Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Bildeformater er de samme på både Mac og PC. Skal ikke være noen kompatibilitetsproblemer og funksjonalitet er også den samme på LR og PS på begge OS. Endret 16. mars 2016 av se# Lenke til kommentar
tow Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Er det ikke noe med at det fysiske mediet bildene lagres på (minnebrikke/harddisk) må formateres på en spesiell måte for at både MAC og PC skal finne og skjønne dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå