AgnarX Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg satt inn et nytt skjermkort her forleden, og underveis i dette skjedde det noe med c: disken. Jeg fiklet med jumperne på hovedkortet fordi jeg ikke kom forbi bios (maskinen var av), og dermed skjedde det noe. Etter det har det kommet en slurrelyd fra disken, og jeg har ikke kunnet komme inn på den hverken som master eller slave. Disken hadde opprinnelig to c: partisjoner, en Win98 og en Win2000. Win98 lå først, og denne hadde blitt skadet tidligere. I tillegg til dette fantes det tre FAT32 partisjoner på stasjonen. Jeg hadde også en d: som ikke var partisjonert, som jeg nå har plassert Win98 på. Men når jeg nå har endret jumperne på diskene slik at jeg har byttet om master og slave, finner jeg ikke lenger noen d: når jeg sjekker i Windows. Jeg hører også nå slurrelyden fra tid til annen. Spørsmålet er: er disken kaputt for alltid, eller er det noe jeg kan gjøre? Jeg skulle veldig gjerne hatt tak i filene som ligger på partisjonene etter c: Lenke til kommentar
AgnarX Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg glemte å nevne at etter at maskinen har forsøkt å finne slaven, får jeg denne feilmeldingen: "Pri slave HDD error" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå