oLLa Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Litt gammelt emne, men er ikke rødsprit fettende? Skal rense CPU nå... Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg brukte rødsprit på min gamle xp 1800, og det fucka prosessoren. Ikke bruk rødsprit, det er ikke 100% risikofritt. Bruk isopropanol. de har det f.eks på jernia og andre jernvarehandeler. Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har allerede brukt rødsprit, men har ikke testa enda.. Hva var det som skjedde med CPUen da? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg brukte rødsprit på min gamle xp 1800, og det fucka prosessoren. Ikke bruk rødsprit, det er ikke 100% risikofritt. Bruk isopropanol. de har det f.eks på jernia og andre jernvarehandeler. Det var nok ikke rødspriten som ødela den Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 AMDguru1: Takk Gud!! Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har du brukt rødsprit på den, men ikke testa den ennå så vask den grundig med isopropanol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå