Kringla' Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Topicen sier vel sitt. Hva skal jeg bruke for å få fjernet kjølepastaen? Har nettop kjøpt arctic silver 5. Hadde på en kjølepasta som jeg fikk med viften min, er redd jeg tok litt for mye på. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg brukte neglelakkfjerner for en time siden da jeg satt på litt ny Titan Silver Grease. Håper jeg ikke føkker alt pga. litt neglelakkfjerner?? Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Isopropanol Hvor får jeg tak i det fra? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Neglelakkfjerner inneholder oljer og anbefales ikke, det kan føre til dårligere varmeoverføring. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Isopropanol kan skaffes på din lokale bensinstasjon. Tror ikke man får kjøpt vanlig isopropanol lenger, kun blå. er ikke helt sikker der, men. Blå isopropanol funke fint Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Takker for raske svar Stikker ned på en bensinstasjon nå. Lenke til kommentar
xpert Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Rødsprit funker greit, er mer vanlig å ha i hus også. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Har en bensinstasjon 200 meter nedenfor meg Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Dersom betjeningen ser rart på deg når du spør etter isopropanol, kan det hende du kommer lenger med å spørre etter kondensfjerner. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Isopropanol er det aller beste, men rødsprit er også helt fint. Dessuten er det mye større sjans for at du har noe rødsprit liggende i pappas garasje ^_^ Litt dumt å kjøpe en liter på bensistasjonen for å kunne fukte et par Q-tips liksom. PS: For å fjerne goop-pads (de svarte gummilignende greiene som ofte kommer ferdig-klistret på manga kjølere), så annbefales white-spirit. Den vil riktignok lige igjen et tynt oljelag, så da må du fin-rense med rødsprit el. isopropanol etterpå. Bruker du kun rødsprit ra begynnelsen av, så kommer du til å jobbe en stund ^_^ Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Bruker rødsprit og q-tips Funker fint Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Isopropanol er det aller beste, men rødsprit er også helt fint. Dessuten er det mye større sjans for at du har noe rødsprit liggende i pappas garasje ^_^ Litt dumt å kjøpe en liter på bensistasjonen for å kunne fukte et par Q-tips liksom. PS: For å fjerne goop-pads (de svarte gummilignende greiene som ofte kommer ferdig-klistret på manga kjølere), så annbefales white-spirit. Den vil riktignok lige igjen et tynt oljelag, så da må du fin-rense med rødsprit el. isopropanol etterpå. Bruker du kun rødsprit ra begynnelsen av, så kommer du til å jobbe en stund ^_^ Du får små flasker med kondensfjerner for mellom 10 og 20 kr (1-2 dl). Du trenger ikke white-spirit, det holder lenge med isopropanol. Har fjernet thermalpad med det før, det var hverken vanskelig eller tidkrevende. Lenke til kommentar
snole Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har god erfaring med å rense med vanlig sprit. Absolut Vodka er fine greier. *grin* Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har god erfaring med å rense med vanlig sprit. Absolut Vodka er fine greier. *grin* sånn ska d værra! *grin* Lenke til kommentar
Brannbil Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Bruk rødsprit, så bruker du bankkort til og smøre ut pastaen med. Funker så fett :nice: Bare pass på at du har et tynt lag. Endret 22. november 2003 av Brannbil Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har god erfaring med å rense med vanlig sprit. Absolut Vodka er fine greier. *grin* sånn ska d værra! *grin* Sløsing, sløsing... :gretten: Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Fint at alkoholen kan brukes til noe Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Ta med kjøleren ned på bensindtasjonen. og få litt hjelp mens du spiser en pølse, eller drikker en Cola. De har litt av hvert bakom disken der. *grin* Lenke til kommentar
hainz Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Isopropanol og skalpell (fra ditt lokale apotek) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå