Momspaghetti Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Må velge programfag for VG3 i morgen. Står mellom Fysikk 2, som skal være et av de vanskeligste fagene, og et "enklere" fag som Biologi 2 o.l. Fysikk 1 er kanskje mitt beste fag, og også det faget jeg liker best, men jeg vet ikke hvor mye vanskeligere Fysikk 2 er i forhold til Fysikk 1. Har forresten ikke hatt Biologi 1. Noen som har hatt noen av fagene og vet litt om de? Hvilket fag burde jeg velge? Er det mye pugging, eller går det mer på forståelse? I forhold til videre studier får jeg nok mer bruk for fysikk, men det er ikke krav hos noen av linjene. På en annen side er det kanskje enklere å komme inn på studiene jeg vil inn på hvis jeg velger et enklere fag. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Jeg knai kke si noe om vanskelighetsgraden i fysikk 2, men hvis fysikk 1 var faget du likte best og du ser at du kan tjene på å ta fysikk 2 med tanke på videre studier, så velg fysikk 2. 1 Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Fysikk 2, du kommer langt med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå