enrax Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei! Er det noen her som kan fortelle meg om det er mulig for meg med Executer 2.2 Lite og en 120gb harddisk å spille Xbox Live? Hvordan? Er det ikke slik at når du først bruker en uoriginal HD så kan du ikke koble deg opp mot Xbox Live? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du kan fint koble deg opp mot live. Du må derimot få montert en bryter slik at du kan slå av chippen. Når det gjelder hardisken vil denne også virke, du må derimot ikke ha noen usigna programmer på hverken c eller e partisjonen. Så du må eventuelt boote Evox fra cd eller benytte et bios som booter fra f.eks f partisjonen. Du må selvfølgelig også passe på å ikke gå inn på Live innhold når chippen er aktivert (det beste er å ta ut nettverkskblen når chippen er på). Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Slettet. Haha. Endret 26. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
redflame Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hei! Er det noen her som kan fortelle meg om det er mulig for meg med Executer 2.2 Lite og en 120gb harddisk å spille Xbox Live? Hvordan? Er det ikke slik at når du først bruker en uoriginal HD så kan du ikke koble deg opp mot Xbox Live? JOA GÅR FINT DET, skru på chippen og ikke lås hardisken, så er det bare og spille på live. trenger ikke orginale spill bare ha brente du Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) JOA GÅR FINT DET,skru på chippen og ikke lås hardisken, så er det bare og spille på live. trenger ikke orginale spill bare ha brente du Du har helt rett! Det går fint det, kanskje ett par dager... Så er du bannet for godt (eventuelt til du skaffer deg en ny eeprom). Som nevnt tidligere i tråden, for å spille Live med chip, kan du kun spille Live med original bios. For å få til dette må du ha en bryter på chippen, samt ha låst harddisk (original bios vil ikke starte med ulåst harddisk). Med original bios sier det seg selv at du kun kan spille originalspill. Og MS sjekker IKKE om du har chip, modifisert harddisk eller noe slikt! Det eneste som sjekkes er at du bruker original bios! MS har selvsagt mulighet å sjekke mer, men om de lar være pga lovlighet å sjekke private data eller de ser at eneste måten å tjene penger fra mange med modifiserte xboxer er å tillate dem å spille Live med original bios er umulig å si. Uansett går det fint idag, og tviler på at MS vil endre på dette i nærmeste fremtid. Endret 1. desember 2003 av StiSor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå