AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Kort fortalt, kompisen min og jeg brukte å trene tre ganger i uka sammen. Både jeg og han har fått dame ca et års tid tilbake og vi har blitt opptatt med mange ting, så vi henger for det meste sammen når vi trener. Dama hans som han forøvrig bor med og er rundt 24/7 (de jobber ikke osv) brukte å være med på trening også. Tiden går, jeg og han har samme treningsprogram mens hun har et eget opplegg. Så en gang før trening skrev han til meg at han kom til å holde henne litt med selskap også. Jaja, samma det tenkte jeg, jeg får bare gjøre mitt mens de prater og klenger på hverandre innimellom. Sånn foregikk det et par uker, han trente mest sammen meg men tok små breaks og vandret bort til dama for å motivere henne og vise at han var tilstede osv. Etter ei stund så ble det mindre av at han gikk bort til henne og han glemte vel av det? Men så, nå i ettertid har han plutselig sagt at han kommer til å trene bare med henne for at de skal "motivere hverandre". Regner med han brukte for mye tid med meg på treningssenteret og hun følte seg tilsidesatt? De er som klegger på hverandre, det skal de få lov til. Men synes det går litt for langt nå... Anonymous poster hash: 07f38...0c6 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Så, hva har du tenkt å gjøre med dette ? Er nemlig ikke stort du kan gjøre. Hvis han klenger så mye på hun er det ikke lenge til han er singel igjen og du får han tilbake for deg selv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Har ikke tenkt å gjøre noe. Jeg har mye annet å gjøre. Er bare irritert. Dette er litt utblåsning samt kanskje jeg får en pekepinn på hva som er normal oppførsel... Anonymous poster hash: 07f38...0c6 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Ho har fitte, du har ikkje. Dette har hendt en milliard ganger før, og vil hende igjen. Kvinnfolk ødelegger vennskap i fleng 5 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Hørtes ut som at kompisen din gjør litt overkill nå. Kan hende han har fått tilsnakk og trusler om represalier fra dama da. I alle fall høflig av ham å si fra til deg og ikke bare, men å kalle grunnen "for å motivere hverandre" tror jeg bare er bullshit. Han har sikkert hatt vanskelig for å balansere oppmerksomheten han skal gi dere begge to. Dama ble lei av at du fikk oppermksomhet, og truet med å skape et helvete? 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 regner vel med dama har sagt noe jeg. Er sikkert ikke vondt ment fra kompisen din sin side, men så klart irriterende 2 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Damer kommer å går, men vennskap varer for evig. Vel, ikke evig, men er dere sikkelige kompiser vil du se mer av han når han er singel, og mindre av han når han har dame. Helt til dere får barn, da vil dere nesten ikke se hverandre mer med mindre dere er naboer eller begge har barn i samme alder. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Mest sannsynlig er dette dama sin feil ja, jeg mener hva annet kan være grunnen? Typisk damer som bresker seg til og skal bestemme alt i et forhold. Sa alle svake menn ever. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Er det noe krise da ? La nå mannen trene med dama. Det virker som dere allerede er på vei bort ifra hverandre hvis det eneste dere gjør sammen er trening. Besøker dere ikke hverandre utenom trening eller tar en fest ilag ? Vennskap kommer og går som andre ting i livet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Damer kommer å går, men vennskap varer for evig. Bullshit Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Damer kommer å går, men vennskap varer for evig. Bullshit Det er vel ikke helt sant, men vertfall ikke omvendt Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Damer kommer å går, men vennskap varer for evig. Vel, ikke evig, men er dere sikkelige kompiser vil du se mer av han når han er singel, og mindre av han når han har dame. Helt til dere får barn, da vil dere nesten ikke se hverandre mer med mindre dere er naboer eller begge har barn i samme alder. Rene spåmannen du. Du har ikke denne ukes lottotall også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå