Arodem Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Du må kjøpe kameraet i tillegg til VR-brillene.PlayStation VR krever at du har PlayStation Camera Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Ikke tydelige? Posisjon bestemmes med lys foran og bak på VR-settet, samt at det alltid er bilder av en fjott som står der med Move-kontrollere i hendene. Kan ikke bli mye mer tydelig enn det vil jeg si. Lenke til kommentar
G Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Er det noe i veien for at det blir bundlet, men da bare som separate produkter. F.eks. kamera subsidiert til redusert kostnad kr 200 dersom en samtidig handler VR-dykkermaske. Endret 16. mars 2016 av G Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Kjøpte inn nokre kamera da di var på salg. Fekk og tak i ein del PS Move kontrollere billig. Så jo, flott at PSVR kommer utan desse. Nå er det bare å finne eit godt tilbud på PSVR, gjerne sånn ca 3k, så slår eg til. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Ikke at det er store forskjellen, men OR begynner utsendelsen 28. mars og ikke i april som det står i artikkelen. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Ikke tydelige? Posisjon bestemmes med lys foran og bak på VR-settet, samt at det alltid er bilder av en fjott som står der med Move-kontrollere i hendene. Kan ikke bli mye mer tydelig enn det vil jeg si. Da jeg prøvde Oculus Rift DK for første gang i 2013 var ikke kamera en nødvendig faktor. Det er fullt mulig å få til en VR-opplevelse uten kamera, men man mister selvfølgelig noen aspekter. Det virker her som om Sony ønsker å sørge for at utviklere skal slippe å tilpasse forskjellige versjoner til forskjellige oppsett. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Ifølge PlayStation Norge på Facebook så må en ha kameraet for head tracking. Men en trenger ikke Move kontrollene da alle PSVR spill skal støtte DS4. Lenke til kommentar
DoZirii Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 De har solgt utrolig mange kamera fra før, men for å ikke gjøre det sånn at de som har kamera fra før får enda ett, så velger de å ikke legge dette ved i pakken. Ett bra valg når man skal tenke på miljøet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå