nma017 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 hei jeg fikk en oppgave og må lage en egen overskrift men kommer ikke på noe, kan noen hjelpe meg? jeg vet heler ikke hva jeg skal skrive om kan noen komme med noen gode ider, på både overskriften og hva skal teksten handle om dette er oppgaven jeg fikk: «Metthetens nådegave», «Skolesekken taper mot designervesker», «Lunch» og «Nokpunktet» er tekster som peker på ulike sider ved det å oppfylle egne behov og egne ønsker. Hva skjer om mange ungdommer fortsetter i et spor der «meg selv, mitt og mine behov» står i sentrum – hvordan vil samfunnet da bli? Skriv en argumenterende tekst til Si ;D, debattsiden for ungdom i Aftenposten. Du skal referere eller sitere fra én eller flere tekster du har lest. Lag en overskrift som fenger leserne av avissiden. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Jeg hjalp deg litt med overskriften på tråden her ihvertfall, "hjelppppp" var verken beskrivende eller fengende 3 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 -Egoismen er grufull -Den norske gromgutten er feitere enn noen gang -Dansen rundt gullkalven i norske hjem -Ola og Kari lever i luksus -osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå