Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Knullekompis. Vanskelig.....

Anbefalte innlegg

Jeg har en periode i livet mitt nå hvor jeg rett og slett ikke har tid eller samvittighet til å ha en kjæreste.

Har datet noen bra gutter litt frem og tilbake i det siste, men jobb og annet tar mye av tiden min så det har blitt til at jeg nedprioriterer og avlyser og til en viss grad blir avvisende uten at jeg engang er klar over det selv. Så skal det også sies at jeg ikke har vært spesielt tiltrukket av noen av disse.Og det har jeg også vært ærlig å fortalt de.

Så nå har jeg heller begynt å fokusere på å finne meg en knullekompis. Og det er virkelig ikke lett.

Har en tendens til å tiltrekke  meg gutter som ikke er min smak overhodet. Ikke syns jeg de er pene og ikke vil jeg hoppe til sengs med noen av de.

De fleste av de er også sånn at om jeg etter en stund røper hva jeg er på jakt etter (en knullevenn) blir de helt blank i øya og har hånda si nedi trusa mi omtrent før jeg får tid til å fullføre setningen.

Jeg hopper ikke til sengs med hvem som helst. Og selv om det kun er snakk  om sex, er det ikke dermed sagt at jeg ikke trenger en viss følelse av trygghet og kjemi før vi setter i gang. Vi må klaffe sammen.

Finnes det i det hele tatt sånne gutter?

Noen av dere vil sikkert foreslå de her typiske sexforumene. Det vil jeg ikke.

Har prøvd,og det var absolutt ikke min greie.

Men ja... Hvor  finner jeg de riktige guttene? På byen?

Anonymous poster hash: d88fb...fe9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nøkkelsetning: "Har en tendens til å tiltrekke  meg gutter som ikke er min smak overhodet."

Hvis du ikke er fornøyd med guttene som oppsøker deg, må du begynne å oppsøke de riktige guttene selv. Du merker i løpet av 1-3 sekunder om han er interessert eller ikke, da går du til neste kandidat som dukker opp. 

Anonymous poster hash: 39a5d...f30
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Du har alltid tid til en kjæreste. En må bare snakke sammen og være klar over begrensninger i hvor mye tid en har til rådighet.

Lenke til kommentar

Ja, jo.. Mange gode svar her som ga meg litt aha-følelse. Det stemmer nok at gutta har kommet til meg uten at jeg har trengt å gjøre så mye selv. Det handler nok om at jeg syns det er kleint å skulle ta iniativet selv. Redd for avvisning, eller at folk skal begynne å plapre.. (lite sted).

Lenke til kommentar

Hvor i landet bor du?

Jeg kunne godt tenkt meg ei knullevenninne hvis kjemien er der. Jeg er polyamorøs, bor sammen med primærpartneren min og er sånn sett godt etablert så du trenger ikke bekymre deg for at jeg skal troppe opp på døra di med tannbørsten min etter en måned. :p

Anonymous poster hash: 51c61...830
Lenke til kommentar

Du får lage en bruker og spørre diverse på forumet som lusker rundt i denne kategorien da vettu :tease: 

Imens: Lykke til.

Kanskje. Men før det - hvor gammel er du og ca hvor bor du?

25, og bor på østlandet på en plass som heter "Jaren"... trur jeg har det i profilen og?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har en periode i livet mitt nå hvor jeg rett og slett ikke har tid eller samvittighet til å ha en kjæreste.

Har datet noen bra gutter litt frem og tilbake i det siste, men jobb og annet tar mye av tiden min så det har blitt til at jeg nedprioriterer og avlyser og til en viss grad blir avvisende uten at jeg engang er klar over det selv. Så skal det også sies at jeg ikke har vært spesielt tiltrukket av noen av disse.Og det har jeg også vært ærlig å fortalt de.

Så nå har jeg heller begynt å fokusere på å finne meg en knullekompis. Og det er virkelig ikke lett.

Har en tendens til å tiltrekke  meg gutter som ikke er min smak overhodet. Ikke syns jeg de er pene og ikke vil jeg hoppe til sengs med noen av de.

De fleste av de er også sånn at om jeg etter en stund røper hva jeg er på jakt etter (en knullevenn) blir de helt blank i øya og har hånda si nedi trusa mi omtrent før jeg får tid til å fullføre setningen.

Jeg hopper ikke til sengs med hvem som helst. Og selv om det kun er snakk  om sex, er det ikke dermed sagt at jeg ikke trenger en viss følelse av trygghet og kjemi før vi setter i gang. Vi må klaffe sammen.

Finnes det i det hele tatt sånne gutter?

Noen av dere vil sikkert foreslå de her typiske sexforumene. Det vil jeg ikke.

Har prøvd,og det var absolutt ikke min greie.

Men ja... Hvor  finner jeg de riktige guttene? På byen?

Ærlig : jeg har forsøkt å få tak i de fineste mennene tidligere, for noen år siden altså... , og de har ikke akkurat stått frem som seriøse. Men de fant jeg på seriøse kontakt-steder på nettet. ;). Og de vil ha sex med en gang ;). Altså du er inne på et nettforum der folk søker kjærligheten - for eks sukker eller møteplassen, også søker du opp de peneste mennene, og kontakter de haha. Det gjorde jeg. Og da var det lett å få tak i pene menn som oppførte seg fullstendig useriøse. 

Men de som ikke er så pene. De behandlet meg snillere, og virket seriøs ut, men de fikk ikke sjans, og jeg tenkte at jeg heller ville bare gå for de pene selv om de bare ville ha sex. Men i ettertid så ser jeg at det ikke var noe lurt, for du blir jo kanskje forelsket..... For tenk om vedkommende knuller deg, og så går og så vil han ikke vite av deg igjen? Hva da? Er det en bra følelse for deg? Dette velger du selv, men du må selv veie opp. 

Jeg gjør ikke som deg: Jeg klarer ikke å fortelle til en som ikke er pen, og tiltrekkende at jeg ikke er tiltrukket. Jeg bruker alle mulige andre unnskyldninger for å vri meg unna. Jeg sier at han er fin og flott og alt det der, men at det er andre ting som gjør at det ikke går. Vet jeg er feig, men orker ikke å såre. Derfor passer jeg ikke til det der. Hater dating fordi jeg hater å såre eller avvise noen, selv om jeg vet at det er en del av gamet!. Huff!

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Du har alltid tid til en kjæreste. En må bare snakke sammen og være klar over begrensninger i hvor mye tid en har til rådighet.

Må passe med den andres ønsker. Ikke alle som bare vil treffes én gang annenhver uke.

er det bare en knullekompis så er jo det helt uforpliktende og da blir det en dag om gangen. Men er det kjæresteforhold så er det jo naturlig å treffes to ganger i uken iallefall. :)

Lenke til kommentar

Må passe med den andres ønsker. Ikke alle som bare vil treffes én gang annenhver uke.

er det bare en knullekompis så er jo det helt uforpliktende og da blir det en dag om gangen. Men er det kjæresteforhold så er det jo naturlig å treffes to ganger i uken iallefall. :)

Var snakk om kjæreste (se sitatet) :p

Lenke til kommentar

Det fineste er når man treffer kjæresten maks ei helg eller to i måneden.

Det er et helvete å ha en kjæreste som vil gjøre alt sammen og lese bok hver kveld. Skal dog innrømme at jeg liker å lage mat sammen med en kjæreste.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...