Knut S Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Våren kommer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Fine bilder begge to Knut. Nå er våren i gang ser jeg, da får vi håpe vinteren har vett til å holde seg unna! i V1 føler jeg det ikke skulle vært så midtstillt, men lyset er fantastisk fint! Kanskje er det også en tanke for mye luft over. I V2 finner jeg ikke noe å pirke på.. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Ja enig i at den ble litt for mye midtstilt men ble ikke helt komfortabel med å ha den i hjørnet heller. Tusen takk for gode råd og tips Helene. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Ja enig i at den ble litt for mye midtstilt men ble ikke helt komfortabel med å ha den i hjørnet heller. Tusen takk for gode råd og tips Helene. Det finnes vel en mellomting? Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Ja enig i at den ble litt for mye midtstilt men ble ikke helt komfortabel med å ha den i hjørnet heller. Tusen takk for gode råd og tips Helene.Det finnes vel en mellomting? Nope. Aldri mellomting. Enten alt eller ingenting ??? Joda du Haar jo rett i det da ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Kanskje litt vel mye svart i V1 her Jeg ville fjernet 2/3 av det sorte til høyre og halvert avstanden mellom øverste blomst og øvre ramme. Det vil antagelig øke spenningen. Litt synd med den forstyrrende stolpen i bakgrunn på V2. Men jeg ser ingen god løsning på det bortsett fra et tidkrevende pirkearbeid med å klone den bort. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Fine bilder med forskjellige uttrykk ved forskjellig bakgrunn. Som du skriver, våren er i anmarsj. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Tusen takk for kommentarer og råd og vink. Da prøvde jeg en v3. Ble det noe bedre ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Tusen takk for kommentarer og råd og vink. Da prøvde jeg en v3. Ble det noe bedre ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg