Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

OK, kanskje litt fjortisaktig å spørre om for en mann som ikke akkurat er fjortis lenger, men men: Har i det siste blitt bedre kjent med ei dame på jobb. Vi har det utrolig gøy sammen mens vi jobber, har samme humor, snakker mye sammen, har rett og slett god tone. Jeg vil kalle det vi driver med flørting, de klassiske tegnene er der, vi ser mye på hverandre når vi er i samme rom, mye tøys og tull, lett berøring når vi snakker sammen, og jeg begynner rett og slett å bli litt betatt. Samtidig har jeg alltid vært ekstremt god på å feiltolke signaler, særlig fra damer som dette, for det skal sies at hun er en typisk "morsom jente" som tuller mye med og er kompis med alle, spesielt gutter. I dag satt vi og pratet og da tok grabbet hun plutselig til seg telefonen min og tok en serie med selfies hvor hun poserte og "gjorde seg deilig". Så la hun den ned igjen og fortsatte samtalen. Noen synspunkter på hvordan man tolker disse tingene, kanskje spesielt det siste? :)

Wembley.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samtidig har jeg alltid vært ekstremt god på å feiltolke signaler, særlig fra damer som dette, for det skal sies at hun er en typisk "morsom jente" som tuller mye med og er kompis med alle, spesielt gutter. I dag satt vi og pratet og da tok grabbet hun plutselig til seg telefonen min og tok en serie med selfies hvor hun poserte og "gjorde seg deilig". Så la hun den ned igjen og fortsatte samtalen. Noen synspunkter på hvordan man tolker disse tingene, kanskje spesielt det siste? :)

Wembley.

Jeg tenkte også at dette er oppførsel som hvem som helst kan utvise uten å være interessert, men da hun tok selfies med din mobil, markerte hun territorium.

image.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når damer tar selfies med din mobil, så tar du dick-pic med hennes. 

En sikker vinner

Jeg er nesten sikker på at du kødder, men likevel, kan dere jenter vennligst komme med innspill på dette med dickpicks? Jeg nekter å tro at majoriteten av kvinnfolk synes det er flatterende å få et bilde av noe så lite sjarmerende som et mannelem :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...