Wembley Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 OK, kanskje litt fjortisaktig å spørre om for en mann som ikke akkurat er fjortis lenger, men men: Har i det siste blitt bedre kjent med ei dame på jobb. Vi har det utrolig gøy sammen mens vi jobber, har samme humor, snakker mye sammen, har rett og slett god tone. Jeg vil kalle det vi driver med flørting, de klassiske tegnene er der, vi ser mye på hverandre når vi er i samme rom, mye tøys og tull, lett berøring når vi snakker sammen, og jeg begynner rett og slett å bli litt betatt. Samtidig har jeg alltid vært ekstremt god på å feiltolke signaler, særlig fra damer som dette, for det skal sies at hun er en typisk "morsom jente" som tuller mye med og er kompis med alle, spesielt gutter. I dag satt vi og pratet og da tok grabbet hun plutselig til seg telefonen min og tok en serie med selfies hvor hun poserte og "gjorde seg deilig". Så la hun den ned igjen og fortsatte samtalen. Noen synspunkter på hvordan man tolker disse tingene, kanskje spesielt det siste? Wembley. 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Skiller hennes oppførsel mot deg seg ut fra den hun har mot andre menn (gutter?) på jobben? Husk også confirmation bias - det er lett at man kun husker det som bekrefter noe du anser som ønskelig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Samtidig har jeg alltid vært ekstremt god på å feiltolke signaler, særlig fra damer som dette, for det skal sies at hun er en typisk "morsom jente" som tuller mye med og er kompis med alle, spesielt gutter. I dag satt vi og pratet og da tok grabbet hun plutselig til seg telefonen min og tok en serie med selfies hvor hun poserte og "gjorde seg deilig". Så la hun den ned igjen og fortsatte samtalen. Noen synspunkter på hvordan man tolker disse tingene, kanskje spesielt det siste? Wembley. Jeg tenkte også at dette er oppførsel som hvem som helst kan utvise uten å være interessert, men da hun tok selfies med din mobil, markerte hun territorium. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 "Jeg føler vi har en veldig god tone, har du lyst til å bli med meg på en kaffe/gå en tur/gjøre noe sammen en dag så vi kan bli litt bedre kjent utenfor arbeidet?" Profit. Anonymous poster hash: 759c9...ff5 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Si heller; Skal ta meg en tur opp "høgfjellet" i ettermiddag, du burde bli med! Funker bedre enn å spørre, særlig når det gjelder en kollega. Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Når damer tar selfies med din mobil, så tar du dick-pic med hennes. En sikker vinner 1 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Høres jo lovende ut det der! Jeg er litt overrasket over at ingen har kommet med klassikeren "don't shit where you eat". Men håpløs romantiker som jeg er, så hadde jeg nok gitt faen i det selv Lenke til kommentar
thyes Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Når damer tar selfies med din mobil, så tar du dick-pic med hennes. En sikker vinner Jeg er nesten sikker på at du kødder, men likevel, kan dere jenter vennligst komme med innspill på dette med dickpicks? Jeg nekter å tro at majoriteten av kvinnfolk synes det er flatterende å få et bilde av noe så lite sjarmerende som et mannelem Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Er på tide å introdusere alkohol i kontrolerte former 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå