L_T Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg savner en virkelig god, og fin, telefon med 4 tommer skjerm! Er så lei disse store som jeg må balansere i håndflaten eller holde med to hender. Nei, større er ikke alltid bedre, syns jeg. Fins det noe bra der ute, foruten iphone 5S, som nå begynner å bli ganske gammel...? Noen tips...? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Svaret er ganske enkelt nei. Apple skal lansere ny 4 tommer nå rett rundt hjørne: http://www.macrumors.com/roundup/iphone-5se/ I Android verden så er det Sony Z5 Compact som gjelder. I reel fysisk størrelse er den faktisk ikke mye større enn en Iphone 5S, men den er tjukkere og har større display. Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Sony Experia Z5 Compact er ikke så dum. Ikke akkurat 4 tommer (er 4,6), men er mindre fysisk enn feks. iPhone 6. Du ser sammenligningsbilde med iPhone 6 her: http://www.dinside.no/934684/sony-xperia-z5-compact Lenke til kommentar
L_T Skrevet 15. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2016 Ja Experia Z5 har jeg sett litt på, men den er litt klumpete syns jeg. Ny iphone kan jo være lovende. Men jeg er ikke så fan av ios.... Savner den gode gamle Galaxy S2 Den skulle kommet i fornyet drakt, det hadde vært noe Lenke til kommentar
fflex Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Elsket min gode gamle S2 selv, men har du faktisk forsøkt å bruke en litt større telefon som din daglige? Jeg er en fyr som hadde litt av samme mentalitet, og har små hender.. men man blir for fort vant (sa brura). Nå sitter jeg på en 5.2" og synes det er helt ok. Lenke til kommentar
L_T Skrevet 15. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2016 Elsket min gode gamle S2 selv, men har du faktisk forsøkt å bruke en litt større telefon som din daglige? Jeg er en fyr som hadde litt av samme mentalitet, og har små hender.. men man blir for fort vant (sa brura). Nå sitter jeg på en 5.2" og synes det er helt ok. Ja jeg har hatt flere, nå sist Galaxy både a3 og a5. De funker, særlig a3. Mulig det er det beste alternativet... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Har selv en A3 2016. Kjempefornøyd. Fantastisk byggekvalitet og den er overraskende rask, spesifikasjonene tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Stemmer for A3. Veldig bra telefon til god pris. Ser du på specsa på papiret så virker den ikke som en kraftplugg, men er mer enn kraftig nok for bruk! Og har et godt kamera Lenke til kommentar
L_T Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Ja jeg får vel vurdere en A3 (2016) (selv om den er unødvendig tung syns jeg), eller evt en Alpha, om den fremdeles finnes. Eller kanskje bare gå for en iPhone for første gang i mitt liv... Takk for input Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Eller kanskje bare gå for en iPhone for første gang i mitt liv... *Grøss* Lenke til kommentar
lolle Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Elsket min gode gamle S2 selv, men har du faktisk forsøkt å bruke en litt større telefon som din daglige? Jeg er en fyr som hadde litt av samme mentalitet, og har små hender.. men man blir for fort vant (sa brura). Nå sitter jeg på en 5.2" og synes det er helt ok. Ja jeg har hatt flere, nå sist Galaxy både a3 og a5. De funker, særlig a3. Mulig det er det beste alternativet... Har selv en A3 2016. Kjempefornøyd. Fantastisk byggekvalitet og den er overraskende rask, spesifikasjonene tatt i betraktning. Stemmer for A3. Veldig bra telefon til god pris. Ser du på specsa på papiret så virker den ikke som en kraftplugg, men er mer enn kraftig nok for bruk! Og har et godt kamera Jeg har en Z3 Compact, veldig fornøyd med størrelsen, men ikke så veldig glad i Sony, så har sett litt på nye A3 2016 modell.. Et par ting som irriterer meg veldig, er feks at jeg ikke kan velge individuelle meldingslyder på kontaktene mine, kun ringetoner. Eller at jeg ikke kan slå av kun meldingslyden, ikke alarm og ringetone, slik jeg kunne på min gamle G3. Er dette mulig på A3 2016? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Gir også min stemme til A3 (2016). OT: For egen varsling per kontakt, kan du bytte SMS-app. Jeg bruker Textra, som har mange muligheter for tilpasning. Lenke til kommentar
lolle Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Gikk for A3 2016 rett før påske og jeg er veldig fornøyd! Kameraet presterer mye bedre enn på Z3 Compact, den har like bra batteri og jeg liker innstillinger, meny og oppsettet på hele telefonen mye bedre. Merker at den henger litt innimellom, men det gjorde faktisk på Z3 C også, som hadde bedre maskinvare, men det er ikke noe problem i daglig bruk. Lenke til kommentar
Deltiden Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Godt å høre at du er fornøyd! Lenke til kommentar
lolle Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Jeg lurer på om det er noen andre med A3 2016 som synes den er veldig treg? Her henger den litt hele veien og jeg mister stadig snaper pga den vil ikke åpne de med en gang og så trykker jeg for mange ganger og de forsvinner igjen før jeg får sett de. Utrolig irriterende.. Lenke til kommentar
L_T Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 En oppdatering bare, jeg gikk for en a3 2016. Men etter relativt kort tid så fant den ut at den skulle resette deg selv, hard/factory reset, i lommen min, og slettet alt innhold og låste seg fullstendig (tyverisikring el noe...?). Så det var det, og den ble levert inn igjen, måtte på service, og ble deretter solgt på finn... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Nå har du jo iPhone SE som utvilsomt er den beste 4 tommeren som finnes nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå